poniedziałek, 31 grudnia 2012

29. Nowy Rok + wyniki konkursu!

Pewnie po tytule już zgadliście, w jaki dzień piszę tą notkę - Nowy Rok! :D Aktualnie za moim oknem słychać fajerwerki i ludzi krzyczących, że przeżyli koniec świata xD
Czy mam jakieś postanowienie na nowy rok?
loading...
loading...
loading...
NIE MAM! :O O KIJ W OKO WSZYSTKIEMU CO ŻYJĘ, NIE MAM!! :OO SZOK!!!
loading...
loading...
MUSZĘ COŚ WYMYŚLIĆ <KROPKA POSTAWIONA Z IMPETEM XD>

Mniej kompa? Mniej telewizora? Zdrowszy tryb życia? Poprawienie ocen z matmy?


Wygląda na to, że moje postanowienie w tym roku będzie ciężkie... Przyjmijmy, że pobawię się petkami, dam wam wreszcie notkę co dostałam na święta i będę mocniej walczyć o królika, zajmując się lepiej rybkami... ^^ Złożę wam też życzenia noworoczne, które oczywiście skopiowałam z internetu xD A więc autor ich mówi:

"Płoną sztuczne ognie, płynie już muzyka,
idzie Nowy Rok, stary już umyka, więc wznieśmy puchary, tańczmy do rana. niech los nam nie szczędzi kawioru i szampana." 

Kawior to takie warzywo, tak? :D A więc idę po niego, bo w Nowy Rok możemy zjeść nieumiarkowanie go dużo ;D 
loading...
loading...
loading...
"kawior - nazywa się również jajka ślimaków (ślimaczy kawior)" o-O
loading...
- Mamoo! Wiesz, gdzie nocują ślimaki? xD
- Cichaj!
- Cicham '--'

------------------

Przejdźmy teraz do tematu nr 2 z wynikami konkursu na wymyślenia oryginalnego opowiadania na konkurs Hasbro... Cieniutko.
Nie, nie wykorzystałam żadnego pomysłu, ale jeden z nich był bardzo kreatywny i zasłużył na brawa! Jest to pomysł Kate LPS!

Kate LPS otrzymuje, według umowy:

- możliwość napisania notki na moim blogu (lub odwrotnie, jeśli ty nie masz weny do napisania na swoim)
- moje wielkie podziękowania i opublikowanie wiadomości o twej wygranej ♥
- ładny dyplom, którym pochwalisz się na swoim blogu, a może nawet i wydrukujesz
- zaobserwuję twój blog i napiszę ode mnie wiele komci
- następny rozdział "Blythe - zabójczyni" ze specjalną dedykacją dla ciebie
- jakaś inna, wymyślona przez ciebie nagroda (ale muszę się na nią zgodzić *_*)


1. Kate, przyślij mi na bravora@onet.pl notkę. Nie chcę czekać na nią dłużej, niż 6 dni. A może to ty chcesz, bym napisała ją na twoim?
2. Naprawdę dziękuję, twój pomysł był rewelacyjny! Chwilę zastanawiałam się, czy go nie wykorzystam, ale było za mało znaków.
3. Dyplomik:













4. Później sprawdzę, czy masz blog i go pokomentuję ;)
5. Tak, Blythe dla ciebie <3
6. Wymyśl, jeśli taką nagrodę chcesz *-*

Drugie miejsce otrzymuje Siwka_003 za prostotę i czystość przekazu, powiedzmy... xD
Według umowy otrzymuje (przycięłam pierwszy myślnik, by nagroda nie była taka sama jak dla pierwszego miejsza):

- moje duże podziękowania i opublikowanie wiadomości o twej wygranej 
- ładny dyplom, którym pochwalisz się na swoim blogu, a może nawet i wydrukujesz
- zaobserwuję twój blog i napiszę ode mnie kilka komci
- następny rozdział "Blythe - zabójczyni" z dedykacją również dla ciebie
- jakaś inna, drobna, wymyślona przez ciebie nagroda (nie przesadzaj xd)

To co wyżej. Dziękuję, że chciałaś wziąć udział w konkursie i coś tam mniej więcej ułożyłaś :) 
Dyplom:














Mam nadzieję, że wszystko się podoba. 
3. miejsca nie ma, bo ludzi złapał leń za ogon :C

To buja, idę się przygotowywać na krótki pokaz fajerwerków! <3

6 komentarzy:

  1. Drugie miejsce,łii *O* Dobra,perezent...Hmm...Daaj...mii...Wiem!A nie,to tylko pomysł na kolację...Daaj...Nosz kurde!Daj mi cos związanego z serialem legenda Korry ,które ubóstwiam xD Np. narysuj,albo daj link do strony o niej (ja suzkam i nico mam..)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szaleję za Avatarem [*] [*], a Kory jakoś nie trawię... Nie miałam czasu oglądać telewizji, gdy się pojawiła.
      Siostra narysuję, ja poszukam, wszystko dla mojego kochanego Nietoperka : D

      Usuń
    2. Łii xD Ja mam 5 rysunków korry,ale w niektórych przypomina wiedźmę .__. Pierwszy m itylko wyszedł,eskimoska xD

      A ja na odwrót-Aanga nie lubię,a Korrę kocham..znaczy...em,nie lesbijstwo,tylko..ym..ja pier...nie ważne

      Usuń
    3. Siwka... Alkohol szkodzi xD

      Usuń
  2. Łazam :D To ja, Kate LPS... Nie wiem czy to jeszcze aktualne, ale piszę Ci prędko notkę na twojego bloga i już XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, właśnie, powinno już stracić swoją aktualność, ale ci daruje, bo sama o tym zapomniałam :D

      Usuń