sobota, 20 kwietnia 2013

37. Słodycze Littlest Pet Shop w szkolnych sklepikach?

Słodycze Littlest Pet Shop w szkolnych sklepikach?
TAK!
A przy najmniej w mojej szkole, gdzie już od ok. miesiąca robią niezłą karierę. Nazwa "słodycze" niezbyt wiele nam mówi, a więc już tłumaczę:

  • Ową słodkością jest saszetka z lizakiem o różnych, owocowych, ale tak naprawdę baaardzo sztucznych smakach w kształcie stopy (jak dla mnie, powinna być to łapa), którą można zanurzyć w słodko-kwaśnym proszku. Podobno, jak nam mówi skład, jest owocowy, ale tak naprawdę to nie przypomina on żadnego w tym stylu smaku.
  • Byłoby to bez sensu, gdyby nie naklejka, która jest przylepiona na folii. 
  • Można zebrać 48 naklejek.
  • W twoim sklepiku powinna być dostępna pewna, szczególna kartka wielkości ok. A4, czyli albumik. Jedna strona są to miejsca na naklejki od 1-7 i 38-48. Jest pokazane, jak wyglądają. Na drugiej stronie jest cała reszta, jednak nie ma rysunków.
  • Jest wiele wzorów paczek.
  • Cena to ok. 1,50 zł/szt.
U mnie sytuacja rysuje się tak:
  • Założyłam z moim kolegą klub LPS (xD)
  • Każdy członek klubu, a jest ich kilka i to na dodatek chłopcy, musi co jakiś czas kupować słodką saszetkę. Lizaka je sam, a naklejkę oddaje mi. Jeśli jej nie mamy, zostaje przylepiona, za to powtórki zostają wyrzucane lub komuś oddawane.
  • Obecnie mamy 7 naklejek, gdyż ciągle się powtarza "pie*rzony pawik" xD
  • Namawialiśmy sklepikarkę, by zamówiła jeszcze kilkadziesiąt paczuszek. Zrobiła to, ale akurat wtedy, gdy odechciało nam się wydawać kasę na takie coś ;_;
Trochę was pomęczyłam, a więc w nagrodę fotki :D

1. Saszetka z królikiem, lizak o niewiadomym smaku (biedne dzieci w tym ja :o)  i obok kawałek albumu. 

















2. Prochy! + fioletowa naklejka, którą można zauważyć na folii xD


3. Dróga śtróna ^^


4. Pirwrza.


Teraz znacie już tajemnice cuksów. 
I akurat przypomniał mi się komentarz pewniej, anonimowej kobiety, która uważa, że 3. rozdział "Blythe - zabójczyni" nie powinien być pisany przez dziewczynkę. Niestety, nie mam z kim się wymieniać bransoletkami :C Szanuję jej zdanie i z drugiej strony cieszę się, że mojego bloga czytają przeróżne osoby ^^
A, i jeszcze przypomniała mi się strona, która jest pusta, a nie powinna taka być. Czy tylko ja tak mam, bo wcześniej mi działało? KLIKNIJCIE

Pozdrowionka! ♥



21 komentarzy:

  1. U nas zlikwidowali sklepik, teraz jest automat :C
    Mi tam ta strona działa ^^
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petpoint_z_innego_laptopa21 kwietnia 2013 15:23

      Na ulotce naszej szkoły ktoś napisał "automaty ze zdrową żywnością". Tsiaaa... Batoniki są naprawdę zdrowe! xD

      A strona była podchwytliwa ^^

      Usuń
  2. Heh XD Pet Shopowe słodkości, om nom nom. U mnie ich w sklepie nie ma :d

    Ou yeah, chłopcy zbierają Pet Szopppyyyy ~~

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się już robi słodko od G3. ;_; U mnie jest sklepik, ale takich zacnych cukierasów nie mają. xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można się jedynie zacnie porzygać tęczą ;_;

      Usuń
  4. Petpoint. Lubię twój blog, ale w tym poście coś mi nie gra. Napisałaś, że każdy co jakiś czas MUSI KUPOWAĆ te słodycze. Wiesz, może nie każdy na zamożną rodzinę. I co jeśli ten ktoś, chciałby dołączyć do twojego klubu? Wiesz o co mi chodzi.... Ale po za tym fajny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, co jakiś czas. Myślę, że chociażby raz na miesiąc stać cię na lizaka za 1,60zł. To nie jest drogo, a nasz klub dzięki temu się trzyma :)

      Usuń
    2. Nie chodzi o mnie. Wiesz, moja kuzynka bardzo lubi lps, ale nie dostaje kieszonkowego, więc co? Chyba że ma podbierać rodzicom z portfela. xD. Ale i tak podoba mi sie twój blog, nie myśl, że chcę cię obrazić.

      Usuń
    3. No to rodzice jej kupują. A jeśli ktoś naprawdę nie może czegoś takiego kupić, to trudno.

      Wiem :*

      Usuń
  5. Ok... Mnie już i tak muli, od innych beznadziejnych słodkości, a teraz to już chyba zwymiotuję... -_-''''' Ale albumik spoko. :> Fajny blog. :) Będę wpadać. :) Zajrzyj też na moje i skomciaj, ok?EmiliiLPSlove.blogspot.com
    PamietnikEmi.blogspot.com
    Opowiescizpodstriverwood123.blogspot.com
    Pa!
    ~ *Emilusiusia*

    OdpowiedzUsuń
  6. Sory chodziło mi o:
    EmiliiLPSlove.blogspot.com
    No to pa!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko.
      Mam ten zestaw z twojego avka, tzn. jednorożca i sarenkę-pegaza :D

      Usuń
  7. Mam nadzieję, że kolejny wpis tak samo interesujący jak dzisiejszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mam taką nadzieję. Ale tematy się kończą...

      Usuń
  8. Spoko blog, dopiero teraz zaczęłam czytać :) Ale czemu połowa znanych mi osób ma na imię tak jak ja?! W tych Julkach już się połapać nie można xD
    --------
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam! Zjadłabym sobie
    takie lps'owe słodkości ;3
    Wpadniesz do mnie na
    moje-super-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny i ciekawy blog , którego postaram się często odwiedzać ;D U nas w sklepiku nie mam tych słodkości ;_; Zapraszam Cie na mojego bloga :
    nasze-littlestpetshop.blogspot.com

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Poproś może sklepikarkę, by takie zamówiła, jeśli są dostępne?

      Usuń