niedziela, 31 marca 2013

36. Zobaczcie moją Wielkanoc + wielkanocne zestawy

Jak widzę, dziś nikt nie żałuje sobie postów o Wielkanocy. Nie tylko LPS, gdyż ja postanowiłam napisać o swojej. W tym dniu zapomniałam o nich całkowicie :C

30 marzec - przygotowania czas zacząć!

1. Już o godzinie dziewiątej razem z moją rodzicielką i siostrą, zaczęłam malować jaja ;D Prezentowały się bardzo pięknie, choć mama powiedziała, że nigdy nie kupi jaj z fioletowym barwnikiem, a przecież on był super -.- Gdy już skończyliśmy, wacikiem tuliłam ich w tłusty i błyszczący oleeeej, by lśniłyyy xD Niektórym daliśmy "koszulki" z motywem ludowym i już było można wsadzić je do koszyka :)






























































2. Wieczorne robienie babeczek :33 Miałam foremki z Lidla, cukrowe pisaki za 7zł z pobliskiego sklepu, prąd, piec, masę... Była niezła zabawa przy dekorowaniu ich z siostrą! :3




































31 marzec - już jest Wielkanoc!

1.  Zaczęło się od śniadania. Jajka, okropne wędliny... Finał to były prezenty, które ponumerowałam :D

















1. Duża paczka czekoladowych jajeczek z nadzieniem i kulkami ♥
2. Jajka Milka wypełnione tym, co nasza rodzina uwielbia najbradziej - Crispello! :DD
3. Nietypowe czekolady. Na dole czarne, u góry białe, a na środku można spotkać... żelka!
4. Dwie paczki naszego kochanego Crispello <3
5. Kinder niespodzianki, 4 - dwa w opakowaniu, jedno w koszyczku i jedno w brzuchu xD A w środku same powtórki ;_; Żałuję, że wymieniłam się na takie, które miało w środku następna - Porsche, FOCH *-*

2. Z okazji wiosny... kwiatki wyrosły xDD



















Te święta dla mnie można podsumować tak: nie najlepsze, gdyż bez tej magicznej aury, spędzone przy komputerze, ale bardzo wesołe i ciekawe

Za to święta moich petków tak: piii, dzisiaj poznałyśmy pana kurza, piii ;_;

No cóż... Mam nadzieję, że zaciekawiliście swoją ciekawość tyczącą się moich świąt :D

-------

A oto zestawy LPS związane z Wielkanocą, które udało mi się znaleźć:
Zestaw w jajku, starsza wersja



















LPS'y w jajkach, pewnie już o nich słyszeliście :)


















Figurki kryjące się w jajkach. Wszystko to stara wersja.


















Zestaw do malowania pisanek. Trochę jak dla przedszkolaków....


















Chcielibyście mieć jeden z takich zestawów dla siebie za darmo? Nawet jeśli nie, polecam kliknąć tutaj: >>KLIIIK<< xDD

POZDRO! YEA XD


8 komentarzy:

  1. Kliknęłam w link i oniemiałam *-* Nic się nie wyświetliło XD Wesołej Wielkanocy która już była :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był plan, powinno ci się pojawić "WESOŁYCH ŚWIĄT" :D

      - Petpoint

      Usuń
  2. Fajny post. Chciałabym te zestawy! Bardzo! Wesołych itd. Zapraszam do mnie. kimkomiks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pisanki ♥ Nasze jak co roku, były czerwone, bo robione w łupinkach cebuli, czy jakoś tak :-D
    Mi się żaden z tych zestawów nie podoba, ewentualnie ten z konikiem w jajku.
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś miałam takie cebulowe. Były raczej brązowawe, ale za to bardzo mocne do zbijanek :)
      Mnie też, nie ma tu szczególnie ladnych.

      Usuń
  4. Fajne pisanki i słodkie babeczkowe kurczaki. =D Ten link... xD Ja mam 3 zestawy wielkanocne. ;)
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW, to masz nieźle ;_; A ja pewnie w ciągu najbliższych 10 lat (czytaj:nigdy) nie zdobędę ani jednego

      - Petpoint

      Usuń