czwartek, 14 lutego 2013

32. Walentynki!

Najpierw przeproszę, że tak długo nie pisałam żadnych postów. Po prostu codziennie musiałam opiekować się drugim blogiem, przez co nie miałam czasu na ten :C

Dziś LPS przeżywają walentynki!
Jak dla mnie święto doskonałe! Dzieci "prezentują" swych rodziców i rodzeństwo, rodzice dzieci/dziecko i żonę/żony (xD), żony swych mężów i dzieci, dzieci jeszcze koleżanki, koleżanki swoje koleżanki i rodziców, rodzice koleżanek swoją żonę/żony i swoje dzieci/dziecko.... xDD
Tak czy siak, to czas nie tylko przytulania się i okazywania sobie love, ale także obdarowywania prezentami, a więc już wymieniam, co dostałam xD
a) pomarańczowy syrop Paola (mniam, tam jest chyba niecały litr, a wystarcza na pięć litrów, gdyż jest to na podstawie sodastream)
b) trzy kinder suprise (w jednym jajku był duży "bumerang" z materiału, który lata teraz po całym pokoju xD)
c) czekoladki
d) czerwone serce na wyginającym się drucie otulonym pluszem
e) doskonały deser straciatella przy świecach

Za to mojemu najlepszemu przyjacielowi, dałam walentynkę w kształcie, którego tego dnia nie wykonała cała Polska, a przynajmniej moje województwo! Ten kształt to... pistolet! xD
Wyszedł świetnie. Kształt i rozmiar niemal oryginalny, z szarego papieru (czy jak kto woli: siwego) i kiedyś dam wam zdjęcia ;D

Fot.: july-lps.blogspot.com
Ale teraz nagadałam wam o moim życiu. Chętnie przyjmę w komentarzach ciekawe informacje o was, ale teraz przejdę do petshopowego tematu.

Jak owe święto mogą obchodzić nasze figurki?
Pomysłów jest wiele.
Mogą się zakochać.
Mogą coś szczerego i pięknego wyznać.
Mogą sprawić swej drugiej połówce prezent.
Mogą zacząć być w twojej dłoni, mogą skończyć chociaż na 10 minut swe stanie na półce

Tak, to by było miłe, choć ja sama nie wiem, czy to zrobię. Nie, pewnie nie, ale chociaż je ładnie poustawiam. Fajnie by jednak było, gdyby ktoś teraz wymyślił niezwykły, walentynkowy scenariusz LPS przy świecach. Ja już się nie umiem tak bawić :C Ale wymyśliłam wiersz, którego nie opublikuję :D

Dorzucę jeszcze, że nie pisze się Walentynki, tylko walentynki. Jeśli nie wierzycie, zapytajcie się pani od polaka ;D Nie jest to święto, lecz... lecz takie coś jak np. andrzejki czy mikołajki, które piszemy małą ;d
I dzisiaj, w dniu przeprawy posta zauważyłam, że wyskoczyło 14 komentarzy ♥


<KONIEC NOTKI> WESOŁYCH VALENTYNEK!!! VAVAVALENTYNEK, WALENTY, WALENTYNKI... :D BAY!


14 komentarzy:

  1. Jalahili bejbe chodź tu już,jala hili...

    Dobra,nie wiem co to było xDD Nareszcie post *O* Juz myślałam,że padłaś T_T Nie ma to jak walentynkowy pistolet...Ja dla odmiany prawie zarżnęłam pluszaka.Rośnie ze mnie psycholka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Zamówiłam sobie 2 nowe petszopy :33 Kotka perskiego i krówkę z genami żyrafy xD Miałam wziąść jednego,to mama sama mówi,zebym wzięła dwa :33

      Usuń
    2. LOL, tak nie mówią mamy! xD

      Usuń
    3. Urodził mnie mutant?O_O

      Usuń
    4. mam bloga,wejdziesz?^_^"
      http://lps-river.blogspot.com/

      Usuń
  2. To nie są walentynki tylko...
    Walę tynki XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Walę tynki xD
      Ja przedwczoraj jak jechałam autobusem, to myślałam sobie o starym komentarzu Siwki: wal kable (bo były modele LPS o nazwie "walkables" i ona tak to wtedy przekształciła) xD A teraz jest walę tynki, jee

      Usuń
    2. Znalazłam jej komć ;D
      "Walkables yeah ^_^ Chwila...WalKables..Wal kables...Wal kable...Hasbro,co wy wyprawiacie?O_o " LOL

      Usuń
    3. XD
      Niech Hasbro się leczy :3

      Usuń
    4. Co tu o mnie plotkujecie?>:D

      Usuń
  3. Wesołych Walentynek ;p.
    Ps.Zapraszam do siebie (click on my nick)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LOL, to ty z NK!
      Jak mnie znalazłaś, ty bestio nieczysta? xDD

      Pozdro i wchodzę do ciebie ^^

      Usuń
  4. Wesołych Walentynek :3
    littlest-pets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń