sobota, 2 marca 2013

34. Wiosenne przebudzenie.

Nie czepiajcie się tytułu, po prostu nie wiedziałam, co napisać, tematy o LPS się kończą xD
---
Witajcie! Niestety, obiecałam coś, a dokładniej, że napiszę dziś notkę. WOW, jest już 22:22, ale jakoś się trochę przetrzymam, mimo mojej wściekłej mamy :d Czuję się tak, jakby było dopiero po 20. A czemu? Bo czas szybko mi zleciał przy... telewizorze 3D! Tak, tak... Dziś tata pojechał i kupił. Trochę się wkurzył z pilotem magic motion (tym, co się nim macha, a nie naciska guziki, czyli jakby kinect C:), gdyż nie działał, ale już jest naprawiony. Jestem średnio z niego zadowolona. Faktycznie, 3D jest zauważalne, ale jest wiele przeciwwskazań od lekarzy. Cała strona! I niestety, nie przewidywałam tego, ale na tej stronie znalazłam się ja... Mam pewną wadę wzroku i nie mogę oglądać nic w 3D. Oczywiście, walę to! Niestety, pociąga to za sobą pewne konsekwencję, ale to jest głupie ;p Nie mogą też korzystać z takiej rozrywki osoby w ciąży czy po alkoholu oraz dzieci poniżej 5 lat -.- WTF? Pisali także, by pilnować dzieci poniżej 10 lat, które mogą próbować łapać latające przed nimi przedmioty <gwiżdze> xD
---
ZBOCZYliśmy z tematu, ale zaraz to naprawię xD
Zbliża się wiosna. Ja już sobie kupiłam buty (nie zgadniecie: one są na biegunach! można się w nich bujać, ale trudno się w nich chodzi, a mam mieć je do szkoły i na W-F, wariactwo xD), a moja siostra chce nowe LPS... Znowu nie zgadniecie: chce te w ciasteczkach ._. Stanowczo jej tego odmówiłam. Są bardzo słodkie i wiosenne, ale ja jednak postawiłabym na całkowicie inne, z serii 3G albo zwykłe. Czyli już mamy pierwszą wiosenną rzecz: kupić nowe, WESOŁE LPS! Druga jest również oczywista: wyjść z nimi na dwór!
Fot.: pet-model.blogspot.com
Pewnie tego nie zrobię, ale poradzę coś wam: jak cię złapią i zaczną wyśmiewać, że się nimi bawisz, wyciągnij aparat. Tak, robisz im zdjęcia, nie się bawisz, a figurki są siostry/koleżanki/brata... xD
Gdy już się nacieszysz, urządź podobnie jak w TS3 Cztery Pory Roku festiwal wiosny! Co to jest? Festiwal xD Ale na tym festiwalu dodatkowo można np. jeździć na wrotkach, brać udział w różnych konkursach np. wyławianiu jabłek z wanny z zawiązanymi rękoma, jedzeniu placków jagodowych czy innych produktów spożywczych. Aha, nie zapominajcie o Wielkanocy! W ten dzień LPSy muszą szukać jajek porozrzucanych w trawie. Jednak wszyscy bardzo cieszą się z prima-aprilis oraz lanym poniedziałkiem. Oprócz tego zawsze wieczorem odpala się fajerwerki i tańczy. Tego dnia nikt nie idzie do pracy czy do szkoły, ale to już ja wymyśliłam ;p Taki festiwal może odbyć się na dworze, a jak pogoda nie będzie sprzyjać, to w domu. Ja zawsze robię to na parapecie :)

I później zostaje tylko czekać na następną porę roku: lato... A ten czas dla LPS na pewno będzie jeszcze szczęśliwszy! :D

Do zobaczenia

10 komentarzy:

  1. "a jak przygoda nie będzie sprzyjać" Jaka przygoda?xD

    Jak ja kocham wiosne :3 Byłam juz na zakupach po rzeczy na nią.Mam buty,spodnie,drugie spodnie,bluzkę, druga bluzkę,zegarek,czasopismo...Chwila,co ja gadam?O.o No ta,czasopismo to niezbędnik każdej modnej baby xDD Też musze kupić sobie jakies wiosenne petki. Wczoraj mi się nie udało nic kupić z LPS,ale nawet nie było.Wszystkie półki, które keidys były zapchane petkami, teraz nie miały nawet zwykłego pojedyńczego zestawu! Były jakies monster high,barbie i inne duperele,ale prawie żadnych petków xc Przynajmniej na allegro coś mi się uda...A ty masz jakiegoś wiosennego petka upatrzonego?
    -----------
    lps-river.blogspot.com
    Wal do obserwatorów!xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak napisałam? Przeprawione ;D

      Ja mam ponad 100, jeśli już nie dwieście numerów Bravo xD Ciągle sobie kupuję jakieś gazety. Chociaż mogę być pewna, że nie jestem facetem xD

      Nie mam, w ogóle nie zamierzam ich sobie w ostatnich miesiącach kupować.

      ---
      może ;p

      Usuń
  2. Ja wiosenne sesje robię u cioci, albo nie robię wcale - naprawdę nie mam gdzie. :(
    Telewizor 3D? *.* Ja mam parę filmów 3D i trzy pary okularów. <3 Ale rzadko korzystam. ;p Zazdroszczę kinecta. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. A ja nie mam czasu ;/
      2. Spoko :D
      3. Heh ^^

      Pozdro

      Usuń
  3. Yeah, wiosna <DD

    Może zrobiem takim festifal Pet Szolom? Odbija mi XD
    Całkiem fajny pomysł :3 Pewnie porobię 200 zdjęć i pokażę tylko 10 :D

    Walić to XD
    ----
    Zapro do mnie :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wręcz przeciwnie: jak zrobię 200 zdjęć, to pokażę je wszystkie i jeszcze dokładnie każde oddzielnie opiszę xD

      Usuń
  4. Uadne wiosenne zdjęcie. Głupio, że Lany Poniedziałek i Prima Aprilis są tego samego dnia...
    Zapraszam do siebie na blogspota - kom mile widziany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post. Śliczne wiosenne zdjęcie. Wg mnie śmiesznie, że Śmigus Dyngus i Prima Aprilis są w jednym dniu. :D
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy budować ze śniegu zajączki, lać się śniegiem i oszukiwać, że jest wiosna ;_;

      Usuń