czwartek, 6 grudnia 2012

26. Mikołajki!

Ten post znów będzie zawierał lokowanie produktu... xD
----------------------------------
Zauważyliście, że coś ostatnio często dodaję notki? :O
----------------------------------

Gdy mama obudziła mnie z siostrą, bym wstała do szkoły zawołała, że w budzie pojawiły się prezenty (taaa, ciekawe jak? *-* nie wciśniecie mi kitu xD)! Energicznie wstałyśmy i oto z buta wystawały... słodycze. Byłam trochę smutna. Zawsze dostawaliśmy jakieś fajne rzeczy, a tym razem tylko kinder jajko i kinder country.
W szkole okazało się, że każdy dostał coś więcej, jednak nic nie mogło zepsuć mi humoru. Wydawało mi się, że to jednak nie koniec...
Miałam rację!
Kiedy wróciłam ze szkoły, siostra powiedziała mamie, iż warto zajechać do Carrefoura. Zrobiła to i napotkaliśmy się na superprzeceny! Pierwsze, co zrobiłyśmy to rzucenie się na Dizzy Dancers. Kiedyś kosztowały 10zł z 40zł i specjalnie jechaliśmy do sklepu, by je kupić, ale okazało się, że jakiś facet je wszystkie wykupił (ok. 30 sztuk) i sprzedawał je na allegro po cenie ok. 30zł -,- Dziś okazja powróciła! Wpakowałyśmy do kosza zeberkę i kotka. Chwilę później, przeszłam na dział LPS. Kosztowały tam 11zł! Była nowa seria, która dominowała w wystawie, a wybór był wieelki! Dlatego najpierw sięgnęłam żółwia, potem foczkę, w której się kocham i dziwne coś na kształt chomiko-wiewiórki xD Żółw odpadł pierwszy, a niedługo potem foczka, gdyż była bardzo niedokładnie malowana. To 3G ma właśnie takie brzydkie wady... Gdy wróciłam do domu po zrobieniu kilka fotek, wzięłam się do otwierania. Jestem pozytywnie zaskoczona wszystkimi prezentami!

Kinder niespodzianka: Otworzyłam przed chwilą i znów był samochodzik! To kolejny raz w tym tygodniu! *-* Ale ten był napędzany :D A czekolada kinder jest mniam <3

Kinder country: W mojej klasie każdy kupował sobie takie coś codziennie, a mi rodzice na to nie pozwalali, więc bardzo się ucieszyłam z sześciu takich :) A to tylko słodycz... :O

Dizzy Dancers: AAAAAA!!! Nie no, jeszcze rok temu myślałam, że to tylko bezsensowne marzenie, a dziś się spełniło! Mam dwa dizzy - zeberkę i kotka. Da się je zakręcić wszędzie - na podłodze, na podeszwie od buta, na talerzu, specjalnej arenie, książkach, pudełkach po grach, zakrętce od picia, miniaturowym samochodziku z kinder jaja (na jeszcze bardziej miniaturowym miejscu dla pasażera xDD) i nawet na słomce! Tak, najcieńsza z możliwych słomek w moim domu nie dała rady zwalić z siebie Dizzy'iego. Są słodkie, mięciutkie w dotyku i o dziwo nie są tak lekkie, jak dotychczas uważałam. Myślałam również, że oglądanie ich jest mniej przyjemne, jednak ich tańce są bardzo zabawne i sympatyczne. Gorąco polecam, cieszą oko i dłonie, a takie coś w Carrefourze nie dużo pieniędzy :)

LPS: Zerknijcie później na zdjecia i POWIEDZCIE MI, CO TO JEST?! Na początku mówiłam, że to chomiko-podobne-coś, później przekonałam się na wiewiórkę, a za to tata jest przekonany, że to bóbr (najmniej prawdopodobna opcja)... Petek jest naprawdę cudny, a głowa mu się rusza, nie drży, ale rusza :D To jest dla mnie nowość, która mi się podoba. Fajny w dotyku, wygląd jest również cool i nie wiem, czy jest większy od innych petków, czy też nie, ale mam takie wrażenie, trzymając go wygodnie w dłoni. Opakowanie bardzo ładne i nowoczesne, dominuje tam biel <33 Ce więcej! :D


FOTKI ♥
Kocham moją lustrzankę ;*

No właśnie, co to za słodka figurka petka?... 

W sklepie nie było słonika, a szkoda, bo to na niego najbardziej polowałam :C

Hah, meeegaa słodkie! ♥ 

Tradycyjnie: ulotka. Takiej jeszcze nie miałam!

A tu już mój Dizzy Dancers. Cieszy się, bo lada chwila go rozpakuję ;D

Tył opakowania od DD.

Oooo, jakie to pikne zdjęcie! *o* Muszę je ustawić sobie jako tapetę, ale to w przyszłości <3

Kręci się... xD 

Dalsza część "Kręci się... xD" 

Zawsze można je łapać i przestawiać w inne miejsce - nadal będą się kręcić!

 W całej tej notce nie było lepszego zdjęcia! Ponieważ jestem uzależniona od cykania fajnych fotek z rozmazanym tłem, które później się nadają na pulpit, to...

Haha, dowód :D Możecie mówić, że na tym pulpicie jest bałagan, no ale na kompie mam z tego co wiem ok. 100000000 zdjęć, więc ledwo to już mieszczę xDD

Kółko i krzyżyk się schowało i nie ma zdjęcia, kara ;pp
A wy? Co dostaliście na mikołajki? I jakie zwierzę ja wgl. kupiłam z tej nowej serii 3G? O-o

18 komentarzy:

  1. Ładny zwierzak - to świnka morska :D
    cute-collection-lps.blogspot.com - wpadniesz? (kom mile widziany) :)
    a moja kolekcja powiększyła się o 7 nowych figurek :>
    ~Primrose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż o siedem? Spoko : d
      i dzieki za odpowiedz,pasuje na swinke :-)
      - Petpoint

      Usuń
  2. Ja miałam podobnie tylko popo.łudniu dopiero dostałam cuksy.A w szkole mam od znajomej uroczą ramke (^_^) i zboczonego aniołka Zbycha xDD
    Nie kupiłam LPS,bo i tak miałąm kupić na allegro ;) Ale mam taki fajny zestaw do hodowania kryształu *O* Tylko bedą dopiero za pare dni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstaw fotke twego zbycha :O I tez kupilam kiedys hodowle - nie wypalilo a stoi juz prawie rok rok xD

      Usuń
  3. Haha, ten zwierzaczek fajny, te ostatnie zdjęcia.
    Co do tego petka, nie ogarniam nowych, a mówiłam to tyle razy, że nie będę mówić kolejny raz, a jednak to mówię, ku*wa no.

    Haha, "ten post znów będzie zawierał lokowanie produktu"... COŚ MI SIĘ ZDAJĘ ŻE PODKRADNĘ CI HASEŁKO. Roger jest dumny, mówisz niczym Hardcore. Apsik

    BM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. F*ck yea, moja idolka stala sie moja fanka xDD
      ......................................
      Kradziej -.- xD

      - PETPOINT

      Usuń
    2. A tak na marginesie, to zrób tak:
      "....... (podkradzione hasło xd)....." - Petpoint

      OPPA GANGAM STYLE! :D

      Usuń
  4. Ja dostałam słodycze i wróżkę LPS :). Ogólnie nie lubię ich aż tak bardzo, ale ta jest poprostu niesamowita :3. Ma numer #2708 i nie mam jeszcze dla niej imienia. Ten zwierzaczek co ty dotałaś jest także cudowny ;). Ja też nie wiem, co to jest, ale to chyba coś w rodzaju świnki morskiej ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrozki lps sa drogie i nie sa az takie fajne -.- A tak szczerze to wiem, ze jakbym ją zobaczylo na zywo i bym ja posiadla, to bym pewnie za nia szalala xD

      - Petpoint

      Usuń
  5. Moim zdaniem to... wiewiórka? Trudno określić :) Ja z tego 3G mam właśnie tego różowego słonika i też coś a'la wiewiórka, czego nie umiem określić, ale inne niż to co masz ;)
    Zapraszam do mnie: http://lps-barwnakolekcja.blogspot.com/
    Mile widziany komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihi mam tego słonika :3
    Wejdziesz? ;3 cheesecake-corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To Świnka morska, przynajmniej wg nicole ;P

    OdpowiedzUsuń