środa, 5 grudnia 2012

25.VII Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie - ważne!

Uwaga! Ten post będzie zawierał lokowanie produktu xDD
---------------------------------------

 Być może słyszeliście o VIII Mikołajkowym Bloku Reklamowym w telewizji Polsat. Tak, to była ta reklama z prasującą babką ;D Na początku nie wiedziałam, o co chodzi, ale teraz moje miasto trąbi tylko o tym (nie tylko to w prawdziwym życiu, a też LPS'owe :D).

Już tłumaczę coś, co MUSISZ zrobić, bo to cię nic nie kosztuję (a co mnie twoje rachunki za prąd *-*)
1. 6 grudnia (w mikołajki) włącz Polsat. Godzina 18:45.
2. Obejrzyj z zainteresowaniem (lub po prostu przejdź do innego pokoju zostawiając kanał "otwarty" ;p) ten cały blok reklamowy.
3. Po ok. godz. 19. bądź z siebie dumny! Co zrobiłeś? Pomogłeś milionom dzieciom!!! Wystarczy, że obejrzałeś ten blok i już - właśnie zafundowałeś dziecku ubranie, kredki albo LPS'a xD

W zeszłym roku Mikołajkowy Blok reklamowy oglądało średnio 5,9 mln widzów, co dało fundacji Polsat kwotę wynoszącą 1,3 mln złotych. W sumie przez sześć lat organizowania takiej akcji zebrano ok. 4,8 mln złotych. Pieniądze te zostały przekazane głównie na rehabilitacje dzieci i leczenie.
Blok zapowiada się ciekawie - wystąpią w nim różni aktorzy i piosenkarki (zobaczymy mdz. Aleksandrę Szwed i człeka przebranego za mikołaja xD)

Ja to na pewno zrobię! Nie ma usprawiedliwienia z braku czasu - na pewno będziesz wtedy w domu, włącz telewizję i się ciesz, bo wyobraź sobie siebie, jako to biedne dziecko, które potrzebuje jakiejś operacji, by wrócić do normalnego życia!

Więcej tu: KLIIIIIK

Proszę, zróbcie to i rozgłaszajcie. To będzie najlepszy prezent dla tych dzieci na Mikołajki i nam razem to sprawi przyjemność. Jesteśmy dobrymi ludźmi, prawda? Pokaż dowód.

10 komentarzy:

  1. Mogłaś o tym wcześniej napisać, to by więcej osób rozgłosiło, a co do mnie, to może obejrzę pod warunkiem,że będę w domu :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pomyślałam wcześniej o tym, ale trudno. Na tego bloga po opublikowaniu postu wchodzi wiele osób i wiem, że się w to angażują, gdyż są porządne :)
      - Petpoint (tak, znowu z innego laptopa -.-)

      Usuń
  2. ja obejrze razem z Lolą (dziobakiem) i Kitkat (kot Tabby) *O* Chyba,że brat mnie nie zwali z kanapy i przełączy na horror..chociaż...pomoc,horror,pomoc,horror...kurna,trudny wybór :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz w internecie KiteKat2 - wszędzie mam taki nick xDD A dla kotka ładne imię.
      Wybierz pomoc, bo inne dzieci nie obejrzą tego horroru :D

      Usuń
  3. Będę oglądać chce pomóc chorym dzieciom :D
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to chciałam oglądać...Przez parę ostatnich dni myślałam "nie zapomnieć!",ale... zapomniałam :(. Jestem strasznie zła na siebie D:. Nie pomogłam nikomu :(...

    OdpowiedzUsuń
  5. Misja spełniona :D
    cute-collection-lps.blogspot.com -zajrzysz?

    OdpowiedzUsuń