wtorek, 18 grudnia 2012

28. Pomocy w grze!

Wreszcie się zebrałam na notkę dla ludzi o tęczowym sercu <--- tak, tęczowe serce, droga Kingo BM xD
Przejdźmy do tematu: muszę wymyślić oryginalną historyjkę o LPS, gdyż zebrałam już wszystkie petki w grze o LPS na NK. Historyjka może zawierać max. 500 znaków i muszą w niej wystąpić wyhodowane przeze mnie zwierzaki.
Zwierzaczki z placu. Jest ich 8 i mają przeróżne talenty, ale to już mniejsza o to.

Jupii!! :D Mogę wcisnąć "nacisk", na którym piszę "stwórz" xD

Fuuu! Okazuje się, że nie wszystko jest takie kolorowe :C

Nie proszę was o napisanie historyjki.
CHODZI MI O ORYGINALNY, DOBRY POMYSŁ.

Nie wiem, czy znajdą się tacy ludzie, nawet jeśli sporządzę konkurs, ale warto spróbować... Proszę, to konkurs, a wiecie co mogę wygrać? DOMEK LPS! Jest 30 takich, a udział w konku bierze ok. 
121800 (po polsku: sto dwadzieścia jeden tysięcy osiemset ;p). Pokaże wam reklamę, którą być już może widzieliście:

Tata nie chce mi kupić petka za 15zł, a co dopiero czegoś w stylu domku za prawie 200... Więc muszę wygrać!
Zastanawiałam się nad czymś zimowym... Nie wyobrażam sobie opowieści o lecie. Na początku miało być ubieranie drzewka iglastego, ale oni to sprawdzą grubo po Bożym Narodzeniu, a wtedy nikt już nie będzie miał choinek w swych domach. LOLing, jak tu można mieć coś oryginalnego o zimie? Bitwa w śniegu? Nuda. Dostałam olśnienia, może o tym, jak jakiś petek zjeżdżał sankami z pewnej górki, aż nagle jego sanki pojechały do jakiejś ciemnej jaskini w głębi ziemi i nikt nie mógł go odnaleźć, a gdy by go odnaleźli, to zrobili by akcję ratunkową. OK, "jaskinia w głębi ziemi" to niepoprawne sformułowanie *-* Coś innego. Może na drugim planie będzie Blythe, która wypuści petki na jakiś spacerek? Nie wiem, więc....

KONKURS NA POMYSŁ OPOWIADANIA
UWAŻAM ZA OTWARTY! :D

1. Pomyśl i napisz w komentarzach oryginalny pomysł na opowiadanie o petkach z pierwszego obrazka. Wyścigi na sankach czy niebezpieczna przygoda - sam wymyśl. Jedno zdanie wystarczy, chyba, że chcesz mi dać jeszcze wskazówki do rozwinięcia go ;p

2. Możesz przysłać więcej pomysłów. Równa się to z większą szansą na wygraną i... bardzo ci dziękuję, jeśli w ten sposób pomożesz.

3. Czekaj na wyniki. Będą one 27-28 grudnia.

4. Jeśli nie zapomnisz, trzymaj choć w myśli za mnie kciuki d:


NAGRODY DLA KAŻDEGO!

1. miejsce (opowiadanie, które najbardziej mi się spodobało, jeśli potem wymyśliłam sama lepsze, lub takie, które wybrałam)
- możliwość napisania notki na moim blogu (lub odwrotnie, jeśli ty nie masz weny do napisania na swoim)
- moje wielkie podziękowania i opublikowanie wiadomości o twej wygranej ♥
- ładny dyplom, którym pochwalisz się na swoim blogu, a może nawet i wydrukujesz
- zaobserwuję twój blog i napiszę ode mnie wiele komci
- następny rozdział "Blythe - zabójczyni" ze specjalną dedykacją dla ciebie
- jakaś inna, wymyślona przez ciebie nagroda (ale muszę się na nią zgodzić *_*)

2. miejsce
- możliwość napisania notki przeze mnie na twoim blogu (dla tych, którzy nie mają weny ;p)
- moje duże podziękowania i opublikowanie wiadomości o twej wygranej 
- ładny dyplom, którym pochwalisz się na swoim blogu, a może nawet i wydrukujesz
- zaobserwuję twój blog i napiszę ode mnie kilka komci
- następny rozdział "Blythe - zabójczyni" z dedykacją również dla ciebie
- jakaś inna, drobna, wymyślona przez ciebie nagroda (nie przesadzaj xd)

3. miejsce
- moje podziękowania i opublikowanie wiadomości o twej wygranej
- ładny dyplom, którym pochwalisz się na swoim blogu, a może nawet i wydrukujesz
- zaobserwuję twój blog i napiszę ode mnie kilka komci
- następny rozdział "Blythe - zabójczyni" z dedykacją także dla ciebie

WYRÓŻNIENIA
- moje podziękowania i opublikowanie wiadomości, iż wygraliście wyróżniania
- ładny dyplom, którym pochwalicie się na swoim blogu, a może nawet i wydrukujecie
- napiszę na waszych blogach miłe komentarze

BY WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE, MUSISZ BYĆ OBSERWATOREM BLOGA. TYM, CO NIE WIEDZĄ, JAK TO ZROBIĆ, WYTŁUMACZĘ W KOMENTARZACH.

No cóż, nic więcej mi nie przychodzi do głowy... I właśnie z powodu mojej papki mózgu, musicie coś wymyślić ;C Przez to nawet nie zrobiłam obiecanej notki o Dizzy Dancers

22 komentarze:

  1. Hmm..bardziej mi pasi powiadanie wyścig na sankach,albo coś w stylu pierwszego odcinka mlp (lol xD),ze którys zpetków dołancza do miasta i po kolei poznaje petki. Ostatecznie jest jakaś akcja,że wszystie petki ukazujac swoj talent ratują tego,który dopiero co dołączy;ł..kurde,nie zdziwie sie,jeśli skasujesz ten kom XD No nic,ja idem (jestem w skzole i zaraz koniec lekcji ;/)
    PS Dzisiaj przyjda moje nwoe petki!^_^
    Siwka_003 (ze szkoły)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekaj... Gdzie jest ta ikonka kosza?

      Dobra, żartuję xD Nie usunę twojej wiadomości i nie liczyłam na wielkie, logiczne myślenie z twojej strony ;P

      A moje petki nie chodzą :C xD

      Usuń
    2. Nie, no to z wyścigiem na sankach jest spoko C;

      Usuń
    3. Walkables yeah ^_^ Chwila...WalKables..Wal kables...Wal kable...Hasbro,co wy wyprawiacie?O_o

      Usuń
    4. ^_^"

      Może zrób tez coś typu pokazu mody?*myśl*

      Usuń
  2. Fajny blog. ^^ Od dziś codziennie zaglądam. ^.^ Zapraszam do mnie!!! http://amilpstv.blogspot.com
    Pozdro! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście zapraszam :) Ale jesteś zła, bo nie dałaś pomysłu xDD

      Usuń
    2. Ona na kilku blogach napisała to samo. Ja tam nie wchodzę ;p U mnie też napisała o3o

      Usuń
    3. Ech.. No niestety, nie każdy komentarz musi być szczery ;/

      Usuń
  3. Na co Ci pomysł jak to opowiadanie ma liczyć TYLKO 500 ZNAKÓW.
    To bardzo mało- ledwo wymienienie wszystkich bohaterów zajmie 1/3 albo połowę limitu. To ma być krótka historyjka, bo głupie polskie Hasbro myśli,że to głównie małe dzieci w wieku 7 lat tylko biorą udział w tym konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale jeśli przyjdzie mnóstwo takich samych pomysłów, to takie coś od razu wyrzucą. Oryginalnie i krótko - da się zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym ci pomogła, ale ja sama nienawidzę pisać opowiadań :D
    kolekcja-lps.blogspot.com - wejdziesz? :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam pomysłóóóó D: Sorki ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następna osoba, która nie może pomóc :( Ale dzięki za komentarz

      Usuń
  7. Ja mam pomysł :D taki trochę sajens fikczun

    Różowa wróżka Link (brokatowa) albo raczej wróż musi uratować Planet LPS przed złą wróżką Wandą XD (fioletowa wróżka) i jej wspólniczką Cream (białą). Jest jedyną dobrą wróżką na świecie. W tym wszystkim pomagają mu zaradna pudelka Glamour, wesoła foczka (G3) Prudence, ośmiornica George, który upiera się za samicę i zmienił imię na Breakdance oraz hipopotamka Glue. Wszystko idzie OK, do póki robot Wandy, metalowa foka (dance pets) Fo-Bot nie porywa Glamour. Ponieważ Link jest w niej bez wzajemności zakochany, postanawia ją uratować i poczekać jego przyjaciołom w kryjówce. Niestety odnajduje ich Cream, więc Glamour i wróż muszą odbić i ich. Później na szczęście, po długiej walce, pokonują Wandę i pomagają Cream, przekonać się do dobra i żeby przeszła na ich stronę.

    Niech Hasbro zasmakuje trochę pikanterii XD

    PS: Imiona możesz zmienić :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za bardzo wielowątkowa historia, która na pewno będzie miała powyżej 500 znaków ;p

      Usuń
    2. To,że ten konkurs jest na max 500 znaków ;P.

      Usuń
    3. Eee tam, bardzo fajne. Zastanowię się nad tym, jednak nie zdziwię się, jeśli wybiorą opowiadania o słodkich, różowych lodach z kremem i o wesołych petkach O-o

      Usuń
  8. Słuchajcie! Mam już wyniki, tak jak obiecałam, ale opublikuje je przy okazji w następnej notce. Chyba, że chcecie już wiedzieć kto wygrał ;p Powiem, że cieniutko

    OdpowiedzUsuń