poniedziałek, 3 grudnia 2012

24. Krowa muczy muuu!

Dziś wpadłam w manię krów O-O Nie miałam z kim się tym podzielić, więc pomyślałam, że wrzucę to tu i żeby nie było dorzucę trochę petszopkowych tematów... I będzie notka gotowa :D
Jak wiecie, uwielbiam grafikę komputerową. Kręci mnie obrabianie fotek na sto różnych sposobów! ;D
Dziś postanowiłam przelać swą energię na krowę :P Wynik z piekła rodem (haha, specjalnie nie napisałam tego z dużej ;PP wal się ^^)
Tamtaratam! :oo Użyłam tu dwóch odcieni czerwieni (ciemniejszego i trochę jaśniejszego, też jaśniejszy to większość krowy), brązowego (kopyta, ogon, pasek od dzwonka, lekkie szczegóły w cieniach), czarnego (cienie i lekkie szczegóły w kopytach). Wyszło naprawę super! Ta krowa wcześniej była taka białawo-brązowa, jak te z tyłu. Kiedy indziej pokaże wam jeszcze, jak obrabiałam skały, ale to nie krowy (chyba, że krowa wyrzeźbiona ze skały o_o).
Zakładam się, że większość z was w google grafika nie wpisywała "krowa", bo niby po co... A no to wstyd i hańba, won mi z mojego krowiego klubu! :OO xD

KLIKNIJ, BY PRZENIEŚĆ SIĘ DO KROWY ------> KLIK


Przejdźmy więc do tematu LPS, bo inaczej ten blog nie był by o tym. A chociaż... może dziś nie będzie nic o petkach! <---- Pamiętajcie! Jeśli to o de mnie usłyszycie, to znaczy, że ten blog przejęły krowy! xDDD

Dziś więc będzie temat o petkach, mła! ;P 
Zapewne duża część kolekcjonerów ma figurkę krówki. Wygląda sympatycznie i moja nazywa się Błyskotka, jednak gdyby chciano dać mi następną, to bym raczej odmówiła... Mają wiele wad. Największa jest taka, że nie stoją. Ich ciało jest drobne w przeciwieństwie do szerokiej głowy z rozłożystymi oczyma. Oczywiście, ciężar nie jest tu równo rozmieszczony, a krowa na swoich pokręconych, chudych nóżkach, nie może utrzymać równowagi ;pp
STOOOOOOOP!!! ODWOŁUJE! Właśnie wyciągnęłam ją z mojego pudła i... stoi :O Nawet gdy przechyliłam jej główkę. No ale dobra, pierwszy raz bawię się krówką na prostej powierzchni... Na kocu czy łóżku szybko się przewróci. To co, macie jeszcze tą darmową krówkę dla mnie? :D
Podsum: stoi, ale tylko na prostej powierzchni....
Jak ona wygląda? Jest wiele wersji, wiadomo, ale ja mam tą:


Sweet ^^
Wybrałam jeszcze takie:
Przez to oko stwierdzam jej niegodziwy charakter....

Nazwałabym ją Toffifee! Cudna ♥

Ej, kojarzy mi się z Elvis'em Presley'em :D Ta zdobiona grzywka, kupa brokatu.... Wielka gwiazda?

Oczy krów są przeróżne! Ta to też ma jakieś "dubi-dubi" xD Dubi, dupi, dupi, dubi ;p

W ten sposób doszliśmy do końca notki. Ustawiłam obrazek (favikonę), która jest na samej górze ekranu i wcześniej wyglądała tak:
A jak teraz wygląda? Tak samo! :C Niby wszystko jest dobrze ustawione, zapisane i w projekcie jest super-duper (nietoperzyk (komentatorka), to słowo mnie uzależniło *-*), ale jak wchodzę na stronę główną, to jest tylko ta literka "B". Widzicie tam pieska? Sprawdzajcie... 
Nie? To weź mi coś człowieku poradź!!! xD


WIEM, ŻE MOŻESZ BYĆ SAM W POKOJU, A NAWET JEŚLI NIE, TO NA KONIEC NOTKI ZAMUCZ! Ja już to zrobiłam (i co, że cicho? xD). To takie uczczenie krówek ♥
MUUUUCZCIE LUDZIE, MUUUCZCIE, a ja się wezmę za lekcję ^^

12 komentarzy:

  1. Krówki *O* Krówki,krówki,króóówkiii!Chcialabym krowę lps :3 Numer 1833 przypomina żyrafe .___. Dwaj to krówsko bo...(uzupełnij)
    Siwka :3
    PS Czemu nie wchodzisz na czat na blogu o MSP?:<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś krówka była częściej spotykana! 1833 faktycznie ma w sobie geny żyrafy xDD
      Odpowiedź do PS: Wchodze, ale widocznie nie wtedy, kiedy jestes ty ;C

      TO JA, PETPOINT z innego kompa ^^

      Usuń
  2. Krooowyyy :3. Ja zamuczałam xD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna krowa ;D Wow podziwiam Cię :) Extra blog będę często wpadać :D
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam krowy:( jestem początkującą kolekcjonerką.

    OdpowiedzUsuń