poniedziałek, 7 stycznia 2013

30. Konkursowa notka z ocenami przerobionych LPS

Tą notkę będzie pisać osoba, która wygrała pierwsze miejsce w konkursie... ;D

Kate pisze: Judy i jej podróby :3Eee, dobra... Pierwszy raz piszę na cudzym blogu XD To może tak podróby Judy? A raczej przeróbki... Otóż Judy to (prawdopodobnie!!!) dorosła, mężatka która bawi się w przerabianie LPS. Czy podobają mi się jej przeróbki? Absolutnie nie! To co? Kilka sobie o-ce-ni-my!
Przeróbki Judy, czyli jak łatwo zrobić z LPS potwora:
 Ofiara: Biedny, lisek Ravyn
Co mnie boli: Czy ta pajęczyna jest mu przyczepiona z tyłu głowy?!
---
OK, więc kogo my tu mamy? Malutki lisek, przerobiony na jakiegoś mrocznego potwora... W sumie nie jest aż tak tragiczny, ale błagam. Mam nadzieję, że ta pajęczyna nie jest przylepiona.
Oczy: 2/10 Jasne, pomaluj oczy LPS na czarno i zrób z niego ślepca.
Kolor: 4/10 Taki se, niby ładny ale jednak... rozumiecie.
Punkty ujemne: 5 (za pajęczyne)
Wynik: 4/10 Ble, fuj i kukuryku. Chociaż mogło być gorzej.
 Ofiara: Kotek Salem
Co mnie boli: Oczy
---
No cóż, ta przeróbka nie jest już aż taka zła. Jednak spójrzcie na oczy. Monstrum. Judy lubi robić z LPS bobasy i potwory. Biedaczki.
Oczy: 3/10 sss, nie za ładne
Kolor: 7/10 mam słabość do czarnych kotów.
Punkty ujemne: 4 (Za oczy)
Wynik: 6/10 Nie najgorzej, ale i tak mówię: NIE.
Ofiara: Sama nie wiem co to jest. Biedny Kalseru.
Co mnie boli: Dosłownie wszystko.
----
Judy sobie porządnie zaszalała. Oderwała LPS głowę i przerobiła go na... monstrum. Nie, nie mogę na to patrzeć.
Oczy: 2/10 Dziwaczne
Kolor: 3/10 Taki jakiś... Ble.
Punkty ujemne: 10 (za wszystko) PS: Jego ogon kojarzy mi się z wymiocinami XD
Wynik: 1/10 spodziewałam się tego.
Ofiara: Szynszyla Pepper
Co mnie boli: To, że zrobili z niej bobasa.
----
Eh, no niezbyt się Judy popisała. Kokarda ładna, no ale powiedzcie szczerze... Podoba się Wam?
Oczy: 4/10 Niezbyt.
Kolor: 4/10 To samo co wyżej.
Punkty ujemne: 5 (zrobili z niej bobasa)
Wynik: 4/10 Nie najlepiej.
Ofiara: Tu są dwie. Małpy Charlie i Bubbles.
Co mnie boli: raz, dwa, trzy.... OCZY!
---
Oh nie, błagam. Nie cierpię tej przeróbki. Mimo, że nie lubię małp LPS, tych jest mi szkoda. I to bardzo.
Oczy: 2/10 Daję dwa, bo druga małpa ma w miarę spoko okulary. Tylko zdjąć się ich nie da -,-
Kolor: 6/10 No trzeba przyznać, ten im się udał.
Punkty ujemne: 8 (za oczy małpy i okulary nie do zdjęcia)
Wynik: 3/10 No, nieźle. Super wynik.
Ofiara: Biedna żabka Igor.
Co mnie boli: ... Lepiej się spytać co mnie NIE boli!
---
O fu. Wymiotować mi się chce. Ostatni raz robię notkę o Judy.
Oczy: 1/10 przepraszam... ale co on ma na oku!
Kolor: 2/10 Zgnilizna i tyle.
Punkty ujemne: 10 (Klub Kalseru wita!)
Wynik: 1/10 Bosko!
(PS: obrazki wyświetliły się w E-mailu? Mam nadzieję)
----
No, jak widzicie Judy nie należy do osób, które tylko delikatnie poprawią pyszczek LPS'owi... Judy kocha robić z LPS bobasy i potwory. Poszukajcie w necie, nam jest normalnie masa tych jej przeróbek - wpiszcie np. Judy Customers lps i po sprawie... Eh tam >.< Mam nadzieję, że notka nie za krótka :D To co... Mam przestać pisać?
Rainbow LPS (Kate)

11 komentarzy:

  1. Przeróbki mi się nie podobają!Judy masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z komentarzem powyżej -> Bland Pet,ma całkowitą rację ! . Przeróbki są straszne i okropne ! . Jak można coś takiego zrobić taki słodziakom :( . Co do notki , masz talent ;) .
    ~Pozdrawiam Melissa14

    OdpowiedzUsuń
  3. Bede oryginalna-oprócz żaby i szynszyli i małpek,podobają mi się lps :3 Straszne,ale pięne...Mam juz taki gust.To tylko figurki,wiec nie rozpaczam O-o"

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się nie podobają jak sama zresztą napisałam ;) Najnormalniejszy siedzący Shorthair... Najdziwniejsza żaba i Kalseru O_o" Zgadzam się z BlandPet i Melissą. I Melissa, dzięki, jeżeli mówisz do mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Tu Petpoint z kompa mamy xD Co do komci powyżej: jak dla mnie niektore są dość znośne, właściwie tylko jedynka i trójka, ale zawsze coś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedactwa... Jak ktoś mógł to zrobić !
    Victoria

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są :) Pomyśl, że ktoś musiał to zrobić. Ma dziewczyna talent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie popieram, ale zależy jakie :) Tak jak mówiłam, jedynka i trójka są super ;D

      Usuń
  8. mi się wszystkie podobają każdy jest cudowny na swuj sposub. trudno mi wybrać ale najbardziej podoba mi się Kalseru

    OdpowiedzUsuń
  9. Według mnie przesadziłaś. Wszystkie te przeróbki są staranne i ładne. Poza tym to jej LPS i może z nimi robić co chce. Może sama spróbuj przerobić LPS?

    OdpowiedzUsuń