czwartek, 29 listopada 2012

22. Konkursowa notka z ocenami jamników.

Długo czekaliście na notkę, nie powiem! Już chciałam pisać post z przerwą do grudnia jednocześnie wspominając, że laureatce konkursu minął termin (bo już bardzo dawno temu miała napisać notkę), ale zajrzałam na pocztę i... jest :D

NOTKA LpsSąSuper (Petki) 

Hejka! W tym poście czekają na nas do przeczytania oceny jamników kształtu drugiego. Z nich mam 2 :)
Zaczynajmy!
Oczy: Naprasowywany błękit. No nie wiem...
Kolor: Gdyby ten róż był ciemniejszy!
Ogólnie: Jakoś mi się nie podoba.

Oczy: Patrzą i mówią... no właśnie nic nie mówią xD
Kolor: Oh yeah, naturalny ^^
Ogólnie: Może i ponury, ale ma swój urok <:>
Mam go!

Oczy: A gdzie ty się patrzysz?
Kolor: A taki... Nijaki.
Ogólnie: Mam i nie narzekam ;D
Idealny na nowy rok xD

Oczy: Oj, piłeś na sylwestra xD
Kolor: Typowy, jak z saszetki.
Ogólnie: Może i imprezowicz i zabawa byłaby niezła, ale ja go nie chcę :3
Też ją mam ^^



Oczy: Jenyy, kocham ten odcień <333>
Kolor: Świetny
Ogólnie: No chyba najlepszy jamnior :*

Ostatni.

Oczy: Śliwaaa *-* Nie są tak pijańsko pijańskie jak u imprezowicza :)
Kolor: W jajko się bawisz?
Ogólnie: A bo ja wiem... Chyba trzeci jamnik nie zaszkodzi :)


Koniec ocen jamników! Mam nadzieję, że jest OK ;) Papa!

LpsSąSuper


No i jak? Warto było wziąć udział w konkursie :D Teraz szykujcie się na następną notkę, tym razem mojego autorstwa ;)

8 komentarzy: