sobota, 17 listopada 2012

21. Wyniki konkursu.

Osoby biorące udział w loterii na pewno długo czekały na ten post. Sorrka, ale do dziś był przedłużony konek. Na początku zgłosiły się tylko dwie osoby! Po przedłużeniu do dzisiaj (o, chyba ze dwa tygodnie) doszła tylko jedna osoba, ale zawsze coś. W sumie 3 osóbki miały wymyślić pomysł na posta.
Mam karteczki z ich nazwami i jedyne, co teraz mi pozostaje, to oczywiście wylosować zwycięzce! ;D
Osoba, która wygra będzie mogła napisać post na moim blogu.
Kto wygra? Jakie emocje!! Mam zapisane ich nicki na podartej chusteczce i zostaje wylosowana...






















A to jest tylko taka fotka z imprezy na http://fashionablemsp.blogspot.com/, czyli na moim blogu :D Odbywała się z Nietoperkiem, która jako pierwsza wzięła udział w loterii.
I klapsa, bum xD Ten patyczak to niezły zbok <3










MOJA CHUSTECZKA MÓWI, ŻE ZWYCIĘŻA....






PRZEJDŹ DALEJ, JEŚLI WIESZ, ILE TO 25+30 XD






O LOL, ale się przeciąga... -.-
No więc wale



WYGRAŁA

!!!!!!!!!!LpsSąSuper (Petki)!!!!!!!!!!

Dzisiejszy post był nietypowy pod względem tych strzałek itp., jednak był to bardzo ważny post, który zdecydował o tym, kto napisze notkę na moim blogu.
"Wystrzeliłam" podarte części chusteczki w górę i właśnie ta spadła mi na rękę, gdy inne upadły nie zwracając na siebie uwagi obok. Przeznaczenie ;D

W ciągu czterech dni LpsSąSuper (Petki) ma mi przysłać na e-mail bravora@onet.pl notkę, którą na 100% opublikuję pisząc, że jest jej autorstwa. Gratuluję wygranej ;D

Chce jeszcze zaznaczyć, że więcej mogę nie robić takich konkursów i loterii, jeśli bez przedłużenia go zgłoszą się ledwo dwie osoby, a z przedłużeniem około 3 :c Postarajcie się, bo macie tu większe szanse niż wygrana w totolotku*! ;D

* Wiecie, że jest większe prawdopodobieństwo, że w czasie, gdy będziesz stał w kolejce po lotka przejedzie cię autobus niż to, że wygrasz? To udowodniono! O-o LOL xD


Pozdro i jeszcze raz gratki wygranej <3

5 komentarzy:

  1. Serio musiałaś dać to zdjęcie?XD
    Gratuluje LPSSaSuper (petki) :D Nie mogę się doczekac postu :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, musiałam xD Na fashionablemsp dodałam ich całą masę ^^ I dzięki, mam nadzieję, że nowy post pojawi się szybko.

      PS: LpsSąSuper ma już tylko 3 dni, by przesłać mi swój post!

      Usuń
  2. HURAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nie spodziewałam się xD Mam napisać notkę? OK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEE :D Zawsze spodziewaj się niespodziewanego *-*
      Tak, napisz notkę ;p

      Usuń
  3. Gratuluję zwycięzcy :)

    Zapraszam:
    http://lps-gienio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń