środa, 14 listopada 2012

20. Czy tylko dla dzieci?

Mój dwudziesty post! Wytrwałam, wytrwałam... xD Wczoraj pisałam wojewódzki konkurs języka polskiego i też go wytrwałam do końca, a to bardzo dobrze <3 NEWS: Okazało się, że zabrakło mi tylko 2. pkt. by przejść do następnego etapu, a jestem dopiero w 5. klasie!!! Moja pani od polskiego aż pisała list do autora tego testu, czy można mi coś więcej zaliczyć. Raczej nie, ale wszystko będzie jeszcze raz sprawdzane i mam nadzieję, że będzie jedynie lepiej. Podobno poradziłam se najlepiej, ale zamiast mnie to uszczęśliwić... Ja tu cierpię! ;( I wiecie co? Pani mnie zabierze na pocieszenie do kina na "Hotel Transylwania" :D Oprócz mnie pojedzie jeszcze kilka innych lepszych uczniów ♥

Z tej okazji powinnam dla was zorganizować jakiś minikonkurs, jednak... nie zrobię tego. Nadal do tamtego zgłosiły mi się dwie osoby! Ruszcie się, bo coraz mniej czasu, a do wygrania pisanie na moim blogu! ;D
KLIK <---  PROSTY KONKURS
Niedługo może też dobije do 3000 odwiedzin, jednak bardziej zamierzam przeżywać te 5000 :)
Teraz pokaże wam, co wpisywali ludzie do google w ostatnim czasie, że "kliknął im się" mój blog.

"Allegro parapet ciepły"?! xD Zauważyłam, że mój post o tym, gdzie przechowywać LPS ciągle się wznosi i opada, ale na pewno jeszcze na długo nie zniknie z najczęściej podglądanych postów w ostatnich dniach. Tak, było tam o parapecie ;PP "Migocący księżyc"... Na pewno było to w opowiadaniu o Blythe, ale ktoś musiał nieźle kopać!

TERAZ WRESZCIE ZACZNĘ POŚCIK - CZY PETKI SĄ DZIECINNE?

Kiedy mówię koleżankom, że prowadzę bloga o LPS... zaczynają się śmiać! Mówią, że petki są dla małych dzieci. Od razu ratuję się wypowiedzią, że się nimi nie bawię (no bo coraz rzadziej to mi się zdarza...), mam ich niewiele ponad 20, robię to dla kolekcji i ich ostatnio wcale nie kupuję. Nie kłamię, ale wszyscy zastanawiają się nad tym, czy te figurki są takie dziecinne.
Moim zdaniem NIE. Zbierają je nawet dorośli, bo pamiętacie post o tym allegro, gdzie jakiś facet mówił, że trzymał je w szkle i nie były dotykane przez wszystko niszczące dzieciaki? xD No ale mniejsza z tym. 
Jakie są powody zbierania słodkich, plastikowych zwierzaczków? Zastanów się, czemu je zbierasz?
a) dla kolekcji - im więcej, tym lepiej, przecież są piękne
b) dla szpanu - jak poprzednio, najlepiej mieć ich dużo, by każdy zazdrościł
c) dla zabawy - kupujesz petki by się nimi pobawić, bo to przecież zabawki
d) dla sesji lub filmików - uwielbiasz robić im zdjęcia, bardzo się do tego nadają - tak samo jak do filmów
e) by być modnym - masz je tylko dlatego, że wszyscy je mają, może się to zgadzać z punktem drugim
f) inne - każdy ma swój własny powód (bo nie masz na co wydać, chcesz je przerobić, powoli sprzedawać, mieć je z powodu, że prowadzisz bloga o LPS, a żaden taki blogger nie może ich nie mieć...)

Znasz już swój powód zbierania ich, ale nadal nie powiedzieliśmy do końca o tej dziecinności... 
Każdy ma różne zainteresowania i charakter. Ja jestem ogólnie poważna i interesuję się wieloma rzeczami, jednak potrafię być jak dziecko, które nie potrafi sobie zrobić kanapki ;p Więc gdy złapie mnie ten okres dziecinności zerkam sobie na LPS'y czekając, aż będę mogła je sobie kupić, jeśli siostra zechce to się z nią pobawić i porobić im parę fotek na bloga. To jest naprawdę fajne! I co, wcale się wtedy nie czuję aż tak dziecinnie, bo przecież blogi LPS w większości prowadzone są... przez nastolatki! Ja mam 12 (dość częsty wiek), inni piszą swoje dzieło w wieku 13 lat, a niektórzy nawet mają 15 i 16. I właśnie postanowiłam taką 15-latkę zapytać. To baaardzo dorosła osoba (polityka, polityka, polityka BUM! xD) i chyba już gdy się urodziła, to taka była (ponowne xD + :P + ponowny, ukochany nawias). Czek... Ona teraz już nie ma 15 lat ^^ Ma 17! Ale dwa lata temu ona je kochała. Miała ich bardzo, bardzo dużo i ciągle wymyślała nowe pomysły na zabawy. Jeśli chcecie ją bliżej poznać zapraszam TUUU. To jej blog. Porozmawiam teraz z Marią o jej kolekcji, gdzie przy okazji zapytam się, czy uważa to za dziecinną zabawę. WYWIAD.

Ja: Kiedyś kolekcjonowałaś LPS, prawda? Ile ich wtedy miałaś?
Maria: Ponad 60.
J: Bardziej zależało Ci na kolekcji, czy na dobrej zabawie nimi?
M: Zdecydowanie na kolekcji.
J: Aha. Często jednak wspominałaś mi różne zabawy. np dyskotekę, gdzie z tego co pamiętam, tylko poruszałaś petkami ;D Jakie jeszcze pamiętasz?
M: Pamiętam, że bawiłam się jeszcze w zabawy w śniegu i wybory prezydenckie. 
J: Miałaś wtedy ok. 15 lat. Czułaś się dziecinnie, było Ci wstyd?
M: Poniekąd czułam się dziecinnie, ale wstyd mi nie było :D
J: To dobrze. A czy czułaś by to teraz?
M: Teraz może i tak.
J: Jak długo zbierałaś petshopy?
M: Około dwa lata.
J: Czy Twoja kolekcja się zakończyła?
M: Nie, nadal je mam. Ale leżą gdzieś zapomniane w szafie w szafie, nawet nie wiem gdzie. 
J: To teraz ci o nich przypomniałam :D Szkoda, że teraz czułabyś się z nimi dziecinnie, ale masz wreszcie 17 lat i jesteś przyszłym naukowcem xD 
M: :)
J: Dziękuję za wywiad dla mojego bloga. 

No i tak już wiemy, że petkami można śmiało bawić się nawet do 15 czy 16 lat, a gdy ma się już więcej... to trochę bardziej nienormalne ;P Jej, tu napisałam o tym tak krótko, a wcześniej nieźle się rozpisałam ^^

Czy nadal bawicie się petkami? Uważacie, że są dziecinne? Odpowiadajcie!

10 komentarzy:

  1. Kurde..przedtem dodałam to sie nie wyświetla komentarz >_< no nic...to normalne,że zbieramy coś takiego,mamy swoje upodobania i każdy nawet chce poczuć smak dzieciństwa..np.ja tydzień temu z poduszek zrobiłam fort i plsuzkai wzielam na poddanych xDD Zbieram też petsy bo uwielbiam zwierzeta no i..jakoś jest
    I 9tak troche nie z tematu) znalazłam coś ciekawego...adwentowy kalendarz lps :3
    http://republika.pl/blog_vl_4650391/7504782/tr/kalendarz_adwentowy_lps_2.jpg
    Taki przykłd.Nie wiem co tam dokładnie jest ale z petsów tylko 3,reszta..zgaduje ,że akcesoria..ale i tak ciekaw arzecz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarzy z LPS jest kilka.

      Usuń
    2. Popieram, że kalendarzy jest kilka i były one już nawet parę lat temu. Fajne, prawda? ;D

      I masz rację, przecież nie możemy przestać je zbierać i jeszcze czuć się dziecinnie tylko dlatego, że komuś się to nie podoba - to zależy od nas.

      Usuń
  2. Oj, rzadko się bawię ;p Ale też uważam, że lps są trochę dziecinne xp

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się bawię czasami. LPS STANOWCZO nie są tylko dla dzieci.
    -----------------
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobawić się można, a dla trochę starszych jest kolekcjonowanie, które sprawia wiele radości, prawda?

      Usuń
  4. Ja się już wcale nie bawię... wyrosłam po prostu. Czy są dziecinne? Jeszcze rok temu bym cię zatłukła, że nie. A teraz mam wahania... ale raczej są
    BM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję, że i ja nabieram do tego wątpliwości, bo inaczej bym tego posta nie napisała. Jednak to się dopiero zaczyna, więc jestem w fazie kropki --> . xD

      I dziękuję, że napisałaś ten komentarz moja idolko <3 <3

      Usuń
  5. Czasem się nimi bawię, uważam że dziecinne nie są. :)

    http://lps-gienio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń