sobota, 20 października 2012

15. Poszukaj petków... na Allegro!

Każdy polak musi znać tą stronę! :D Chodzi o moje ukochane, słodkie allegro ^^
Niektórzy robią zakupy tylko tam. Wiadomo, w internecie taniej i nie trzeba jeździć do żadnych sklepów. To była by dla nas straszna męka, prawda? ;p 
A może ktoś z was już zamawiał LPS z allegro (opcjonalnie na tablicy, ebayu czy tym gumtree)?


TO NAPRAWDĘ OPŁACALNY RUCH! Widziałam tam kiedyś taki średniej wielkości domek z paroma petshopami za 30zł! Prosiłam o to tatę, ale się nie zgodził. Uważał, że nie będzie "marnować" swojego konta na takie bzdury ;/ Nie, nie mogę mieć własnego, co uważam w moim wieku za dość normalne, ale po 15 muszę! p.p
Gdy w sklepie ceny zaczynają się (bynajmniej u mnie) od 15 zł, na allegro możemy znaleźć je już za 10 (licząc z kosztem wysyłki). Mamy tu naprawdę gigantyczny wybór, na co nie możemy zbytnio liczyć w sklepie. Jest tam też dużo specjalnych LPS. 
Nie no, ceny mnie zszokowały!!! Przykład? Przepiękny konik z wielkimi akcesoriami za 8zł - tak samo z chomikiem, który ma wielki kołowrotek! A nie, to aukcje xD WARTO SPRÓBOWAĆ SZCZĘŚCIA NA AUKCJACH. MÓJ TATA CZĘSTO W NICH WYGRYWA I WSZYSTKO WYCHODZI 2 RAZY TANIEJ ;)  Jeśli chodzi o "Kup teraz" ceny są już trochę wyższe, gdyż więcej osób sprzedaje pojedyncze petki na aukcjach. Tu najtańsza jest tuba. 
Kiedyś widziałam dorosłego faceta, który sprzedawał swoje petki i napisał coś w tym stylu "figurki są w bardzo, bardzo dobrym stanie, gdyż były przechowywane w szklanej gablotce z dala od wszystko niszczących dzieci. Ogólnie nie były wyjmowane ze szkła" xDD
Oczywiście ich cena z tego powodu była trochę za wysoka, choć przyznam, że były piękne. Szkoda, że nie mogły ujrzeć dziecięcej ręki ^^.
Jaki zestaw jest najdroższy? Ten, za 350zł: http://allegro.pl/littlest-pet-shop-sliczny-zestaw-i2725393401.html JAKI ON JEST PIĘKNY!!! Wreszcie jakiś normalny domek -.- Niestety cena zabija.

Mam nadzieję, że choć w części przekonałam was na te tańsze zakupy. Życzę powodzenia w aukcjach i szybkiej wysyłki! ;D Pa! 

9 komentarzy:

  1. Ja własnie szukam na allegro :D mama ma wypłate,więc mogę coś wybrac..i tak brat zapłaci za połowe,sam sie złożył xD chyba kupie tube,albo osobno zwierzaki po 4,50 stzuka może...widziałam cudny zestaw-30 zwierzaków (rzadkie tez były!) za 120 zł D: 4 zł sztuka..opłacało się,ale nie mogłam kupić :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... A ja to wgl. nie mogę nic tknąć na allegro, chyba, że się na to zgodzi tata :(

      Usuń
  2. Ja mam chyba tylko 5 lps z allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawaj, dawaj, dawaj więcej ;D
      No a ja właśnie żadnego, wiec dla mnie to dużo :(

      Usuń
  3. Fajny blog i extra notka
    będziemy sobie komać?
    Victoria z nasze-littlestpetshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Obejrzę twojego bloga i może skomentuje, ale wątpię, czy później znajdę na to czas, więc najwyżej się upominaj :)

      Usuń
  4. Ja kupowałam jednego na allegro, kiedy jeszcze zbierałam :3 Widziałam taki wielki domek, 4 blythe, coś koło 15 LPS i peeeeełno akcesoriów za ile? Za 30 złotych! Na licytacji! Chciałam namówić tatę, ale nie zgodził się -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile razy ja namawiałam ojca na kupno LPS'ów przez allegro i co? Kończyło się tylko na "masz do pokoju, nie po to pracuję" xD

      Usuń
  5. Ja założyłabym konto potajemnie :/

    OdpowiedzUsuń