czwartek, 18 października 2012

14. Wygrajcie z NK!

Zapewne już większość z was zna portal nk.pl i ok. miesiąc temu zauważyłam, że grupa LPS na tej stronie organizuje superkonkurs! Co trzeba zrobić? Codziennie grać w grę, w której musimy po prostu w niecałą minutę kliknąć takie interakcje jak np. jedzenie, by dać je jeść swojemu wirtualnemu LPS.  Proste i nie wymaga żadnego zręcznego sterowania myszką. Gdy nasz zwierzak już urośnie do 100% możemy wylosować nowego, z którym robimy to samo. Jeśli mamy dwie sztuki takich samych zwierzaków o wielkości 100, możemy je wymienić z jakimś użytkownikiem na innego. Jak na razie pracuję nad drugim zwierzakiem i nie zapowiada się, że wygram, ale fajnie by było xD. Co mówi regulamin, jeśli chodzi o nagrody? "Po zebraniu w Placu Zabaw danego Uczestnika wszystkich ośmiu Typów Zwierzątek, Uczestnik  uzyskuje możliwość napisania historii dotyczącej należących do niego Zwierzątek (dalej również: „Historia”)." Do wygrania jest nowy, duży dom wróżek ze zjeżdżalnią (30x) Oczywiście, staram się! Opiekujcie się swoim zwierzakiem codziennie. Jeśli jesteście dobrzy w opowiadaniach napiszcie je o czym więcej w grze, a być może komisja wyłoni WAS i 29 innych zwycięzców, którzy wygrają dom wróżek!


DOŁĄCZCIE DO NK I WYGRYWAJCIE TU!

6 komentarzy:

  1. Musze dołaczyć do grupy LPS i pograć ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam nk a gdybym miała toby moi znajomi się ze mnie śmiali, ze dołączyłam do TAKIEJ grupy. U mnie NN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się tego boję :( Kiedy poprosiłam ich o pomoc nich nie odpowiedzieli - może nie przeczytali? Uff... Ja się tłumaczę, że to dla mojej młodszej siory :)

      Usuń
  3. Masz extra bloga i może pogram ^^
    nasze-littlestpetshop

    OdpowiedzUsuń