czwartek, 11 października 2012

12. Antyfani LPS

Siema, witajcie w dzisiejszym poście! ^^ Postanowiłam napisać o antyfanach LPS. Temat czasami poruszany, jednak rzadko spotyka się go na blogach. Nim zacznę temat, to powiem, że zawiodłam się trochę. Myślałam, że opowiadanie z poprzedniego posta będzie bardziej popularne - odniosło tylko jeden komentarz! Może za długo piszę? Zbyt mało ciekawie? O_O Lolek, no dobra.

A więc porozmawiajmy o... antyfanach.

Moim zdaniem każdy ma prawo wyrazić własne zdanie, ma różne hobby itp... A gdy sprzeciwia się już LPS to rozumiem to doskonale. Może ich nie lubić ze względu na swój wiek, charakter, to, że kolekcjonuje już coś innego czy nawet dla tego, że po prostu zazdrości innym i nie trzymał jeszcze Littlest Pet Shopa w ręce.
A może kiedyś jeszcze nawet je lubił, lecz nagle zmienił zdanie?
Nieważne. Po prostu nie lubi LPS. Jedyne co mnie bulwersuje to to, że musi rozpowiedzieć to całemu światu!!! Na YT, blogach czy grupach na nk - obrażają kolekcjonerów i te figurki! Ostatnio spotkałam się z niejaką Julką na nk, która napisała, że... nie znamy się na modzie, bo teraz na topie są Monster High, a nie te dziecinne zabaweczki! Zareagowałam. Napisałam, że nie zbieram MH, ale pół internetu skarży się na ich odpadające kończyny. A po za tym nie bawię się już niestety tak LPS, tylko je kolekcjonuję i znam wiele nawet 15-latek, które kolekcjonują te figurki! Jak odpowiedziała? Że jestem starym kaloszem czy coś w tym stylu i że niby sama psuje MH. Helloo?! Napisałam, że ich nie zbieram! A to przezwisko było niesłuszne - ona miała chyba 9 lat (po zdjęciach)! Gr... Jeśli macie coś przeciw tym słodkim zwierzakom to się nie odzywajcie i już! Czy to takie trudne?

No dobrze, a wy znacie jakiegoś antyfana Littlest Pet Shop?
A więc to do niego: KIJ CI W OKO! xDD

10 komentarzy:

  1. Ja bym tej babie..hm..włożyła paralizator do tyłka D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Inie zwracaj na bnich uwage,rób co lubisz..a jak nie podziała,"przypadkiem' wybij jej zęba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, szkoda tylko, że często one nie są w realu, lecz w internecie.

      Usuń
  3. Tacy "ludzie też istnieją", nieprzejmuj się nimi. ;)
    ------------------------
    SETNY POST U MNIE!
    http://only-lps.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję setnego posta i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  4. Tacy ludzie są całkowicie nienormalni. niesądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi w grupie na fb napisały ze teraz sroletta jest modna a nie jakies lps chcialam im napisac ze ich Sroletta nie bedzie modna za 1 rok ale juz sie powstrzymałam :P

    OdpowiedzUsuń