środa, 25 grudnia 2013

49. Niełatwe decyzje #2 i #3 - Świąteczna radość czy nowe problemy?

Kitty (MUDŻYN)
Cześć, Petpoint :) Mogłabyś mi udzielić rady? Mam problem z moim kotem. Rok temu byłam z kolegami na skarpie. Znaleźli tam kotki. Wzięłam jednego do domu. Wszyscy od razu się w nim zakochali. Byłam szczęśliwa, że mam zwierzątko. Potem jednak prawda wyszła na jaw... TO GŁUPI KOT! DIABEŁ I MUDŻYN!
Amzi66

Co na to moje LPS'y?

KORNELIA - AGENTKA WALCZĄCA ZE ZŁEM
Masz szczęście, że posiadasz pupila. Powinnaś o niego dbać i uczyć zasad panujących w twoim domu. To twoja wina, że stał się nieznośny! Kitty potrzebuje dyscypliny, ale jednocześnie twojej miłości. Zaakceptuj jej charakter. Spędzaj z nią czas. Nie módl się o to, by zaginęła albo nie dostała jedzenia. Gdy się nią odpowiednio zaopiekujesz, odwdzięczy się wszystkim, co ma!

SZARIK - KOCHAJĄCY OJCIEC I DZIADEK, BOHATER
Rozumiem cię. Każdy ma taki okres, gdy zaczyna marzyć o lepszej rodzinie, bardziej idealnym zwierzątku. Powinnaś jednak przejść do rzeczywistości - twój "Mudżyn" zostanie z tobą jeszcze przez lata.
 -->>Nie zrzucaj go z balkonu<-- i nie głódź. Nie zorientujesz się, jak szybko upłynie czas i zniknie... Daj mu teraz wszystko, co najlepsze.


JABŁUSZKO - ZRZĘDLIWA, NIESPEŁNIONA MĘŻATKA
Twój kot jest taki jak mój mąż, Czarek! Pośpieszyłam się ze ślubem. Wydawał się najfajniejszą osobą na świecie, ale był zwykłym... Eghem. Odpocznij od swojego Mudżyna! Kiedy ja na 2 tygodnie wyjechałam z domu (odwiedzając przy tym wiele sławnych SPA), zapomniałam o wszystkich problemach. Odetnij się od niego, oddaj chociaż na jeden dzień czy przekaż obowiązki swoim rodzicom. Współczuję ci!

KRÓLOWA - BYŁA MODELKA
Oh! Z jednej strony, nie zasługujesz na to, co robi ten diabeł, ale z drugiej... może on cierpi? Biorąc go do domu, powinnaś dobrze o tym pomyśleć. Niektórzy potrafią zawsze zepsuć życie swojej Królowie. Ten darmozjad nie powinien być u ciebie, ale niestety jest. Rozkaż mu jako władczyni dobre zachowanie i nagradzaj, ale także nieco każ za coś, co ci się nie podoba. Może to podziała. Okropność!


Ja mam mały problem... Moja przyjaciółka (może już dawna przyjaciółka?) od kilku dni jest na mnie bardzo obrażona. Zdradziłam jej tajemnicę i teraz prawie cała klasa ją zna. Chociaż wszystko powoli cichnie, nadal nie che ze mną rozmawiać. Codziennie ją przepraszam, chciałam nawet pożyczyć jej ciekawy film. I co? Niestety, nic. Prosiłabym, by jedną z odpowiedzi udzieliła Pusia, mój twój ulubiony LPS :P
Ta_co_zaluje

Znowu radzimy!

KEN - BYŁY HAZARDZISTA
Nie rozumiem, czemu twoja "przyjaciółka" nie potrafi ci wybaczyć? Ta tajemnica naprawdę była taka ważna? Przecież żałujesz, że to zrobiłaś. To powinno mieć wielki wpływ na jej decyzję. Poczekaj trochę, nie narzucaj się. Bądź miła i poczekaj, aż wszystko ucichnie. Jeszcze do siebie wrócicie, obiecuję!


PUSIA - MAŁY, LENIWY KOCIAK
Wedłłog mnje, najważniejsza w rzyciu jest przyjaźń. Gdy ktoś ma za durzo przyjaciół, morze ich nie szanować. Pomyślmy miau! Czy to ty masz za durzo przyjaciół i dlatego nie przejęłaś sie konsekfesencjami czy jak to tam sie pisze przy zdradzaniu tajemnicy, a morze koleżanka? Powiec, rze ją bardzo doceniasz i zalerzy ci na jej przyjaźni. To powinno pomuc. Miau! Masz pozdrowjenia od kociaków z piaskownicy!

PIRU - PIRAT NA STATKACH WYCIECZKOWYCH
Pamiętam moje dzieciństwo... Miałem w nim dwóch przyjaciół. Pierwszy był jak brat, a drugi... Nazywał się Andrew. Przez kilka miesięcy byliśmy nierozłączni. Kiedy zbliżała się rocznica naszej przyjaźni, zdradził mnie. Jak, zapytacie? Zaczął rozgadywać reszcie złośliwe plotki na mój temat. Do dzisiaj nie wiem, czemu. Zostawił mnie i to nadal boli. Nie warto mieć takich znajomych. Zostaw to, bo nie warto się kłócić!


FLORENTYNA - PRZYJAZNA OŚMORNICA
Moja najważniejsza zasada - bądź dobry, a inni odwdzięczą ci się. Ty starasz się naprawić swoje błędy i zachowujesz się bardzo koleżeńsko, a ona to odrzuca. Cóż, nie potrafi ci zaufać, a o to bardzo trudno. Możesz o niej zapomnieć albo starać się dalej. Co zrobisz? Twój wybór.



---
W ŚWIĘTA PROBLEMÓW NIE MIAŁAM, A OTO FOTKI W POSTACI DOWODÓW ;) KLIKNIJCIE, BY POWIĘKSZYĆ.










42 komentarze:

  1. Twoje LPSy powinny zostać psychologiem :P
    Też dostałaś Igrzyska na święęta ^w^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo mnie powinni wysłać do psychiatryka. Mam rozdwojenie jaźni, bo wcielam się w każdego LPS'a XDD
      Pjona <3

      Usuń
  2. Fajna notka.
    Tylko ja nie ogarniam dlaczego piszesz tak rzadko.
    Duplo xD
    littlest-pet-shop-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, a proszą jeszcze o notki w Valley Card, które nie potrafi wystartować albo Wolfish Jewel (nadal nie dostałam wystarczającej ilości komentarzy, by zacząć pisać drugą notkę). :cc

      Usuń
  3. Aha i wszystkie blogi ktore obserwujesz nie pisaly od paru miesiecy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale żeby nie zawalać sobie miejsca w zakładkach, dałam je tutaj. To trochę egoistyczne, więc niedługo postaram się je odświeżyć XD

      Usuń
  4. Niech Twoje lps założą poradnię!
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają już poradnie - tutaj, na blogu. Gdy macie jakiś problem, możecie pisać ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny blog.Będę wpadać częściej.
    Zapraszam do mnie.Mam nadzieję,że Ci się spodoba.;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Po 1. Sweet ten mandarynkowy ślimaczek ;p (pewnie zginął już w otchłaniach żołądka xD) po 2. rozwala mnie tekst że jeden był jak brat a drugi miał na imie Andrew xp a po 3. Życzę ci wesołych Świąt i wesołego nowego roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Jego fejm na wigilijnych stole trwał z 2 minuty [*]
      2. Hahah, dopiero teraz zdałam sobie sprawę, w jaki sposób to napisałam XD Haha
      3. Dziękuję, udanego Sylwestra przy Piccolo!

      Usuń
  7. Ciekawa notka :) Będę wpadać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to jest, że zawsze, gdy wyjeżdżam, ty dodajesz nową notkę? Muszę zdecydowanie częściej wyjeżdżać xD. A, jeszcze jedno: Zero lps na święta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha XD
      Jeszcze nigdy nie dostałam LPS'a na Święta, a więc nie oczekiwałam go i teraz :p

      Usuń
    2. Jutro jadę do babci, liczę na notkę! :V

      Usuń
  9. fajne rzeczy :D
    mi rodzice kupili http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/Sz2N/ stąd super lps *-*

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ślimaczek :P Nie mogę doczekać się następnej notki u cb *3*
    skomasz mojego bloga ? - nasze-littlestpetshop.blogspot.com

    Victoria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięks. Za to jeśli chodzi o szkicownik Top Model, jest mojej siostry, ale musiałam go dodać ;__;
      Zajrzę na pewno.

      Usuń

  11. Gratulację, twój blog został mianowany do LBA.
    Więcej tutaj:
    http://plemie-elfow-wschodu.blogspot.com/2014/01/nominacja-do-lba_7.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petpoint_z_innego_kompa8 stycznia 2014 18:11

      Tego LBA jest tyle, że chce mi się rzygać .__. Jeszcze Tuska w to mieszają. Nie, dzięki :<

      Usuń
  12. Ym... No to mi tak głupio... No bo ja też Cię nominowałam :/
    http://revia-w-swiecie-lps.blogspot.com/2014/01/g3-blythe-i-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petpoint_z_infy22 stycznia 2014 10:17

      W sumie to cieszę się, że jestem do czegoś nominowana :)) Ale nie ogarniam tego. Chyba wszystkie moje blogi zostały nominowane i to kilka razy. W sumie to powód do radości, ale aktualnie nie mam ochoty.
      Piszę to na infie xD

      Usuń
  13. Cześć. Mam problem. Muszę codziennie się uczyć na historię, przyrodę, muzykę, matematykę itd. Nie mam na nic czasu! Mama każe mi odpocząć od nauki, ale ja muszę mieć wyróżnienie! :( Czasami nie wystarcza mi czasu na pisanie notek na bloga. Ja nie mogę wytrzymać! Szczególnie przez historię. Pani na każdej lekcji przepytuje z poprzedniej lekcji lub 2 poprzednich. Jak rozwiązać ten problem?

    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petpoint_z_infy22 stycznia 2014 10:20

      Najpierw pomyślałam, że to problem podobny do tego z "odcinka" pierwszego, ale tu sprawa jest odwrotna - ty się zmuszasz do nauki. I znowu muszę odpowiedzieć,. że mam podobny problem. W następnych problemach na pewno pojawi się twój i dzięki za czytanie mojego bloga ;)

      Usuń
  14. Pewnie spodziewałaś się kolejnego miłego komentarza od osób komentujących skutecznie podlizujących się tobie. Nawet nie piszę Ci słów "Nie jestem hejterem" bo i tak zapewne uznasz moją opinie za atak i próbę ubliżenia tobie. Twoja sprawa jak to odbierzesz. Moim zdaniem nie powinnaś doradzać nikomu, twoje rady są bez sensu, ponieważ ciągle zmieniasz stanowisko. Osoba która prosiła cię o radę, niczego nie wyniesie z twojej wypowiedzi (twojej, dokładnie tak ponieważ figurki Littlest pet shop są tylko i wyłącznie zabawkami z plastiku).
    Także to co "radzą" twoje figurki piszesz ty, więc zaprzeczasz sama sobie. Bawisz się problemami innych, kpisz z nich. Do tego twoje rady to jakaś masakra, radzisz komuś aby źle traktował zwierze, ponadto dla ciebie zwierzak to zabawka " Nie zorientujesz się, jak szybko upłynie czas i zniknie", "Ten darmozjad nie powinien być u ciebie, ale niestety jest. Rozkaż mu jako władczyni..." Wyobraź sobie że zwierze też ma uczucia i doradzając komuś w ten sposób nie rozwiązujesz problemu, nie piszesz też z jednego stanowiska i twoje rady się mieszają tak też nie da się nikomu pomóc. Nie mówiąc już o twoich radach dla drugiej osoby, również doradzasz jakoś chaotycznie z jednej strony radzisz żeby walczyła o przyjaźń z drugiej żeby zostawiła przyjaciółkę, ja w tym kurwa sensu nie widzę. Starasz się też brać racje jednej strony "Nie rozumiem, czemu twoja "przyjaciółka" nie potrafi ci wybaczyć". Jak to przecież wydała jej sekret, nawet jeśli ją przeprasza to ona potrzebuje trochę czasu by jej z powrotem zaufać. Twoje rady są beznadziejne nie mówiąc już o braku ortografii i zasadach poprawnej polszczyzny. Trochę się rozpisałam, co zrobisz z moją opinią twoja sprawa. Będziesz próbowała mi ubliżyć, usuniesz mój komentarz, okej jeśli nie umiesz pogodzić się z opinią innych, ale jeśli masz ochotę na dyskusje, proszę bardzo ja chętnie podyskutuje. Pozdrawiam Agnes.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chyba pierwszy taki komentarz. Dzięki :)
      Pomysł rozwiązywania problemów z różnych stanowisk, według różnych postaci wzięłam z "Victor Junior". Chyba nie muszę tłumaczyć, jaka to gazeta. Chyba każdy co najmniej raz w życiu miał ją w ręku ;o
      Co do zwierzęcia, często odwiedzam jego właścicielkę. Nie jest traktowany zbyt dobrze, współczuję mu. Cała klasa mówi "Amzi, nie zrzucaj go z balkonu!" i ja też głośno protestuję, gdyż jestem małą obrończynią praw zwierząt. Ale tym razem pomyślałam, co mogą myśleć inni i tak wyszło. Czytelnik sam wybiera sobie najlepszą radę.
      Brak ortografii? Przykład, proszę.
      Z powodu, że większość osób lubi czytać "Niełatwe decyzje", pewnie jeszcze przez dość długi czas będzie na moim blogu :)

      Usuń
  15. Jesteś z Olsztyna?! O MATKO, MATKO, MATKO! Masz 12 lat ?! O jezu! Ja mam 12 lat i mieszkam w Jonkowie (kilka kilosów od Olsztyna) . Też lubię konie i LPS, słucham Macklemore'a.
    Ja cie nie mogę...może cie nawet kiedyś spotkałam w Bezdomce? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z Olsztyna. W lutym trzynastka XD Jonkowo? Jeździsz konno? Należysz do SFG?
      Haha, ja chodzę do tej Bezdomki na Bartąskiej <33
      No, ktoś podobny do mnie i to tak blisko :)

      Usuń
    2. Jeżdżę i staram się o odznakę :). Oczywiście należę do SFG. A na Bartąskiej jestem często ^.^.

      Usuń
    3. Jej ^-^ Muszę cię zaprosić na Face :D

      Usuń
    4. I w tym problem... nie mam facebooka -,-

      Usuń
    5. Petpoint_z_innego_konta8 lutego 2014 14:43

      Dodałam cię więc do kręgów na Google +, hłehłeh!

      Usuń

  16. Kiti mam problem. Mój największy wróg ma rozdwojenie jaźni i twierdzi, że jest plastikowym zwierzątkiem. Czasem mówi też, że jest facetem z dwójką dzieci. Nie wygląda na faceta z dwójką dzieci. Proszę pomóż, bo nie wiem już co robić.
    xoxo

    Anonim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WTF
      Wiem, że to o mnie, cichaj XD
      ---
      Nie widziałaś mnie nigdy. To było dziecko porwane przeze mnie i kazałem mu z tobą rozmawiać!
      ---
      Jak będziesz wolna, pisz ;*

      Usuń
    2. Niby skąd?
      ---
      Nie wiesz kim naprawdę jestem.
      ---
      Muszę cię zmartwić, zajęta.
      ---
      Nadal nie dostałam odpowiedzi. Do objawów dochodzi też chroniczne lenistwo, uległość wobec innych i podlizywanie się im.
      xoxo

      Anonim

      Usuń
    3. Milenga? Tag, Milenga.
      ---
      Jest niewiele opcji XD
      ---
      Soł sad.
      ---
      To trzecie niezbyt, ale 2 pierwsze tag c:

      Usuń
    4. Niestety nie zgadłaś.
      ---
      Nieprawda.
      Czekam na odpowiedź.
      xoxo

      Anonim

      Usuń
  17. Toż to wciągające jak trudne sprawy! D:

    OdpowiedzUsuń