piątek, 14 lutego 2014

50. Walę tynki. Znowu.

I znowu muszę przepraszać na wstępie za dłuższe nie dodanie ani jednej notki. Ta jest pięćdziesiąta! <3
Sorry :c Wszystko mnie mocno wchłonęło. Na przykład co? Wczoraj przygotowywałam walentynki dla osób z mojej klasy :3
Pomagały mi przy tym moje LPS'y. Szczególnie one potrafią podać klej albo przykleić kolorowy papier ;__;

Aww, ciasteczkowy potwór! ;3 Ośmorniczka odważyła się wejść w jego paszczę...  EDIT: Była chrupiąca...

Kolega marzył o złotym padzie do Xbox'a... Pomyślałam: czemu nie? Problem w tym, że moje zwierzaki także się w nim zakochały i długo razem zamulały w GTA V (przejeżdżanie kobiet takie super, wow XD)

Podsumowując moją klasę... ;_: Jesteśmy perfekcyjni, prawda?

 Sposób przygotowania: kup, otwórz, posyp tynkiem C: Już możesz walić tynki!










Podobno walę tynki wiążą się z wydawaniem kasy... CHOWAJMY WIĘC SWOJE PORTFELE, PODARUJMY SWOJEJ DRUGIEJ POŁÓWCE BRUDNY WIDELEC!
Jeśli jesteście ciekawi, dlaczego w tytule posta jest "znowu", zapraszam tutaj: 32. Walentynki! Kiedy patrzę na swoje najstarsze posty, chce mi się śmiać i płakać D: Nie wierze, że ta jest już 50., jak wspominałam wcześniej. Zadowala mnie liczba komentarzy (jak dla mnie jest dużym osiągnięciem, chociaż połowa jest moja :D), wyświetleń i obserwatorów. Dziengujem, dziengujem, dziengujem!

A jak wy i wasze figurki obchodzicie walentynki?
<3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥<3 ♥ <3 ♥3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥ <3 ♥

17 komentarzy:

  1. 1. Ubrać sie na czarno
    2. Walić tynki
    3. Zamknąć się w pokoju
    4. I cieszyć się niepatrzeniem na zakochanych i wszystkich odchodzących walę tynki.
    Oto moj przepis na 14 lutego :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petpoint_z_innego_laptopa15 lutego 2014 14:25

      No, haha, a później obchodzić dzień singla XD Oczywiście ubranym na czerwono i bardzo radosnym!

      Usuń
  2. Ahh...U mnie w szkole masakra. Przyjaciółka dostała trzy walentynki od chłopaków, a ja dwie od koleżanek, żeby mi przykro nie było. W sumie miłe to było, ale....I tak było mi przykro XD
    Co do moich LPS....Też dużo się działo. Co prawda, idę dzisiaj do garażu, żeby odszukać jeszcze jakieś LPS, ale z tych, które mam aktualnie, to Black (czarny shorthair) poderwał Elizabeth (nie zgapiałam imienia) różową....no...Niby shorthair, niby longhair XD. Jak znajdę numerek i link to prześlę.


    Koksu (ta co komentuje zawsze na blogu O Wszystkim i o Niczym)

    PS Tusk, ZABIJĘ CIĘ! Komentujesz na tym super blogu, a posta wstawiać na swojego to już się nie chce, tak? Już ci pomysł w komentarzach zostawiłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petpoint_z_innego_laptopa15 lutego 2014 14:31

      Świetnie, to czekamy na linka, chętnie zobaczymy :D
      O wszystkim i o niczym... Ja nawet nie wiem, który to jest XD
      Huehue.

      Usuń
    2. Blog YuKi. I, ni to z okazji walentynek, ni to ogólnie - kupię sobie króliczka baby :D Yeah

      Koksu
      PS znalazłam numerek i link. Oto moja Róża!:

      http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225/m/ma5aiBtJY4UVyZcbmmiZGHQ.jpg

      Gra u mnie egoistkę :P Huehuehue...Tak w ogóle - fajowy blog.

      Usuń
    3. Petpoint_z_innego_laptopa24 lutego 2014 17:18

      No, powiedzmy, że to mi coś więcej mówi XD
      Kiedy ją zobaczyłam w sklepie od razu pomyslałam, że pasuje do niej imię Róża. Pasuje też na egoistkę :'D Dzięki!

      Usuń
    4. Nie ma sprawy ;-)

      Koksu
      PS Em...Czy myślisz, że Róża to może być nazwisko? XD

      Usuń
  3. Ja się chyba pofatyguję do tej olsztyńskiej bezdomki i Cię ukatrupię! Miałam nadzieję na super nocie, po tak długiej przerwie, a Ty waleniu tynku! Co Ci ten tynk zrobił siem pytam? Meh. Ale w sumie to niezłe karteczunie Ci wyszły. Batman najlepszy.
    SERdecznie POSTrawiam jaszczurka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha kocham twoje komentarze XD Nie bij tylko D:

      Usuń
  4. A ja se nie walę tynków i jest luzik, gdyż nie trafiła mnie strzała amora ;)
    ja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hah jak ja długo czekałam na neff post ;D Ej a piszesz nadal te porady?;D

    OdpowiedzUsuń
  6. A piszesz jeszcze "Blythe - zabójczyni"?

    Koksu

    OdpowiedzUsuń
  7. Petpoint, mam problem. U mnie w klasie wszyscy mi dokuczają z powodu mojej wrażliwości i nerwowości. Robią wszystko, by mnie wprawić w płacz, złość albo kwik. Nawet shippingują mnie i Biebera, którego nie znoszę (bez urazy dla jego fanek). Pomóż mi. Próbowałam ich ignorować, śmiać się, ale biorę wszystko na poważnie (po prostu jestem fatalistką).
    Susi LPS

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy potworek ciastkowy :D Jest taki niebieskawy. Walentynki....och...ten cudowny dzień w którym ludzie wysyłają ci walentynki ty myślisz, że komuś się podobasz, a oni sobie jaja robią. Tak, to walentynki. zapraszam do mnie:
    world-my-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń