czwartek, 1 stycznia 2015

55. Spotkanie w 2015 r.!

Nie napisałam po Świętach, chociaż miałam zamiar pochwalić się moimi prezentami, napisać coś o śniegu... Stwierdziłam, że zrobię to teraz.
A więc, moje zdobycze to a jakże piękna torba do prezentów z reniferkami, tablet graficzny, waga kuchenna dla świnek, słodycze (czekoladowe draże mają najmniej barwników, pamiętajcie XD), myszka do komputera i - uwaga - kalkulator. Przyzwyczaiłam się, że pod choinką jeszcze nigdy nie leżał LPS. A jak było u Was?

Za to bardzo ciekawie wypadł Sylwester. Serio. Prawie zostałam zabita przez fajerwerkę, która wybuchła pod moimi nogami. Jeszcze gorzej miał chłopak, który nie stracił przez wystrzał z tej samej serii twarzy. Odchylił się w ostatniej sekundzie. Narzekałam na idiotę, przez którego uciekało pół osiedla. Później okazało się, że nie była to nawet wina wypuszczającego, którym był mój tata XDD

Sądzę, że po dużej porcji ogóra i melisy wszystko dobrze zniosły także moje prosiaki. Wcześniej wysyłałam życzenia, które widzimy po lewej.

Wiem, że strasznie zanudzam moim życiem, które składa się z głównie siedzenia w swojej piwnicy i udawania, że ma się życie towarzyskie. Dlatego przejdźmy do właściwej części tej notki 8)



SPOTKAJMY SIĘ NA TRANSFORMICE.com

Nie wiem czy kojarzycie, ale już tłumaczę: gra polega głównie na zdobywaniu serów i dostarczanie ich do nory przez myszgi. Każda runda to inny szaman, którego misją jest pomaganie w nabijaniu liczby wygranych.
Rejestracja składa się chyba tylko z podaniu nick'a i hasła. Co prawda można grać jako gość, jednak wtedy nie ma opcji korzystania z chatu, także nie polecam. Mam konto od zimy zeszłego roku 2013 r., także chętnie wszystkim pomogę.

Będziecie mieli okazję wziąć udział w wydarzeniu, gdzie wszyscy porozmawiamy :D Pozadajecie mi przeróżne pytania, dostarczycie sugestii, dowiecie się o tajnych planach, LPS'ach i co najważniejsze - dobrze się zabawicie, aby nie myśleć o powrocie do szkoły. Na koniec ten post ulegnie edycji dla niedługiej relacji, gdzie znajdą się nicki wszystkich osób, które się pojawiły :)

Kiedy? 6 stycznia 2015 r. o godz. 16.00
Gdzie?  room /miastolps (aby się na niego dostać należy skopiować na chat "/miastolps")

Nie mam pojęcia, ile osób może się zjawić i czy wszystkim będzie pasować, także data jest wstępna. Zalecam zajrzeć tutaj przed spotkaniem, aby wszystko było pewne. Ostrzegam, że nie mam nicku Petpoint, a Kiteekatt ------>
POJAWIA SIĘ OBOWIĄZKOWO KAŻDY, KTO WIDZI TEN POST XDD

Mam teraz wrażenie, że wszystko się poprzesuwało przez zdjęcia ;__;
Przepraszam także, że nie znajdzie się tutaj wiele o Littlest Pet Shop, ale nadrobimy na TFM.
Mam nadzieję, że ten rok dla Was i Waszych petków będzie bardzo udany, trzymajcie się!

EDIT NOTKI:
Na roomie było ze mną 7 osób! Chociaż chyba bardziej skupialiśmy się na przyjemnej rozgrywce, pogadaliśmy także o blogu, Littlest Pet Shop i szkole xD Poznaliśmy kogoś, o którym będzie mowa w następnej notce. Obiecałam także loterię, której nagrodą będzie dyplom i gratulację - mam nadzieję, że wystarczy :3
Na roomie pojawiły się następujące myszki (mam nadzieję, że nie utniecie mi głowy za pomylenie któregoś z nick'ów):

Kokardeeczka
Julisiaklps
Imaginebunny
Mrocznyvov
Myszromana
Misioniaja
Alkatrass
JulisiakLPS

Latające karteczki zadecydowały.

Intuicja Petpoint wybiera.

Uffaga...

... bo to ona wygrała.

Imaginebunny!
Gratulację! Trzym:





















Dziękuję za to, że jesteście. 

31 komentarzy:

  1. Ja będę 8) musze być ! Bo się stanie syfffiiiikkk ( aj, rrrr nie lubie ,,i") Nie gadaj , pierwsza jestem ? Ahdgjanshajja.... Dawne czasy czytania twego blogusa...nie dodawałam komentarzy :c Ale wyszłam zza zasłonybi się ujawniłam xd( po co ja o tym pisze ?) To .... To.....ja już kończe ₪<33₪ ×××××

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry za błędy pisze na telefonie :v

      Usuń
    2. Haha, dzięki! <3 Z jakiegoś powodu jednak kojarzę Twój nick, chyba nawet czytałam frytkowego bloga.

      Usuń
    3. Ten blog upadł dawno xd Niestety nie mam talentu do pisania :<

      Usuń
    4. :c A o której godzinie pasowałaby Ci najbardziej gra na TFM?

      Usuń
    5. 16 mi pasuje ale mogę się spóźnić xd

      Usuń
  2. Jeśli będę mogła, to przyjdę na to wydarzenie. Świetny pomysł!
    ShorthairkaLps, mój blog:
    http://lps-tu-i-teraz.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, czekamy ♥ Mam nadzieję, że do 6 stycznia przeczyta to wystarczająco dużo osób :/ Jednak jaka godzina Ci najbardziej pasuje?

      Usuń
  3. No, mi pasuje o każdej godzinie (i to wcale nie to, że całymi dniami siedzę w internecie, a skąd ), może być 16 .
    Notabene fajny Sylwester :-)
    ~loveblue1 której się nie chce logować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy spotkanie się odbyło? Niestety zapomniałam :'|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :( Nie wiem czy to cię pocieszy, ale ja zwykle także zapominam o 75% ważnych dla mnie spotkaniach.

      Usuń
    2. No tak średnio mnie pocieszyłaś XD

      Usuń
  5. Kiedy nowa notka? :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też gram w tfm :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobisz jeszcze jedno spotkanie? ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobisz jeszcze jedno spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Yup, byłam tam. Jako JulisiakLPS, bo tak się na YT nazywam, i wszędzie się tak nazywam. Niestety, szybko musiłam iść. Ale było świetnie! Nie mogę się doczekać następnej notki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że Cię nie dopisałam, za późno zaczęłam robić listę. Już jesteś ;3

      Usuń
  10. Masz 13 lat i prowadzisz bloga o jakiś... ZABAWKACH!
    Nie jesteś troszkę za duża na jakieś Lps?
    Zajmij się czymś dla osób w twoim wieku (NIE WIOLETTĄ!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "NIE WIOLETTĄ!" XDD
      Baj de łej, jak tu trafiłaś? Stara generacja to wiele wspomnień.

      Usuń
    2. Mieszkasz.w.Olsztynie? Ja też ^^

      Usuń
  11. Byłam tu ponad rok temu, w styczniu gdy ten post był nowy. :v
    Teraz znowu wbijam a na głównej ta sama notka co rok temu. XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Xddddddddddddddddddddd! Wbijaj na mojego! (www.puddilps.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od bardzo dawna korzystam z bardzo profesjonalnej firmy Pluskwy Warszawa i wszystko jest bardzo dobrze.Każdemu polecam żeby skorzystał z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy blog. Na pewno dużo osób zagląda na ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kumplowi powiem o tym blogu. Na ten blog warto zaglądać.

    OdpowiedzUsuń