czwartek, 1 sierpnia 2013

44. Loteria dla obserwatorów bloga!

Nowy miesiąc - sierpień.
Szybko przyszedł. Szkoda, bo już za 31 dni pierwszy dzień szkoły. Niezbyt wiele zrobiłam. Owszem, byłam na promie i na wsi, ale i tak większość czasu spędziłam TU. Czyli przy kompie.












xDD




Ale na pocieszenie, specjalnie dla Was, obserwatorów, przygotowałam superloterię!
Co trzeba zrobić, by wziąć w niej udział?
1. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, zaobserwuj bloga (pasek po prawej stronie).
2. Napisz w komentarzu, czyją jeszcze winą może być nuda w wakacje (a może nie ma jej wcale?).
3. Podaj także swoją nazwę z obserwatorów oraz numer nagrody, którą chcesz dostać.
4. Czekaj, aż wylosuję zwycięzce oraz zdobywcę nagrody pocieszenia! Nastąpi to kiedy będę chciała.

Jeśli wygrasz, masz dwie nagrody główne do wyboru:
1. dedykacja specjalnie dla ciebie w następnej notce, dyplom i napisanie notki na twoim blogu 
lub
2. dedykacja specjalnie dla ciebie w następnej notce, możliwość napisania przez ciebie notki na mojego bloga, dwie dodatkowe karty na moim nowo otwartym blogu VALLEY CARDS (spokojnie, jeszcze wszystkich tam dodaje, bo mam mały problem z chatami! xD)

Jeśli zgłoszą się co najmniej 4 osoby, obiecuję następny, świetny konkurs.
POWODZENIA!

~ Petpoint

18 komentarzy:

  1. Żadnych komentarzy... Czyli mam szansę xD Mam kilka wariantów, więc napiszę kilka odpowiedzi.

    Nudy w wakacje to wina Blythe

    Nudy w wakacje to wina Radomia

    Nudy w wakacje to wina komputera

    Jako obserwator jestem, tak jak widać jaszczurka03. Wybieram wariant 2.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha xDD
      OK, wiem, kim jesteś w obserwatorach :P

      Usuń
  2. Mi siem nie kcem byraci udżałó f konykuryśeXD (celowo)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. (d)
      *bierze karabin*
      - powtórz! xD

      Usuń
    2. Mi siem nie kcem byraci udżałó f konykuryśeXD

      Usuń
    3. *szczela, ale trafia w sok pomalańczowy, a puźniej w keczóp* XD

      Usuń
    4. Na szczensiće ódało mi śem ójsici s rzyćem:)

      Usuń
  3. Trafiłem na tę witrynę przez Google, nie powiem godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nudy w wakacje to oczywiście wina Tuska. A jak! Albo jeszcze wina G3. Jedno z dwóch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką nagrodę wybierasz?
      Nie podałaś także swojej nazwy z obserwatorów, ale już się zorientowałam :p

      Usuń
  5. Nudy w wakacje to wina zacinającego się Internetu. :P
    Nagroda number 1.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy NN? Jakby co to nie jestem jakaś natarczywa, po prostu pytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petpoint_z_innego_kompa6 września 2013 17:59

      Dzisiaj. Jakby co to nie zawsze mowię prawdę, jestem leniwa xD

      Usuń
    2. Jestes leniwa o miesiąca -.-'. Tu j.03.

      Usuń
  7. Yay, wracam! :D
    Na początek hańba ci za lenia >:3 Piszaj notkę i to już!
    A w konkursie biorę udział c: Numerek 2, w obserwatorach masz mnie jako Siwą ,a nuda w wakacje to wina... nudnych wakacji! :D Zabłysłam inteligencją po raz kolejny >.< Uznaj to czy chcesz czy nie, nie mam siły więcej wymyślać
    A teraz krótki spamik:
    i-lovelps.blogspot.com
    Znowu wracam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, no tylko ty mnie umiesz zmotywować :c xD
      Już piszę, piszę... Zgłosiłam swojego bloga do szkolnej gazetki (w której piszę), więc trochę wzrośnie obejrzeń. Musze pisać ;_;

      Usuń