czwartek, 25 lipca 2013

43. Takie notki w blogach mnie wkurzają ;D

Dzisiaj mam humorata, sratatata, a więc napisata o blogatach, co mnie wkurzata ;D
Czyli dzieci, które słownik nigdy nie poznać i wagarować, ale zbierata LPS XDD
Zacznijmy... Jak wygląda notka, która zalatuje g*wnem? :P







Hejka, moji fani! :**
To znowu ja, Madziusia123456789_shop_ing_super_kocham_tecze_LPSy_kochane_20-19-18-17_kibel_nielubiemOli :))
Wiem, że teskniliście. Ja w pewnym sensie też, ale przygotoeofnwałam dla was specjalny żart:
CO ROBI CHIRURG W OPERZE?
OPERUJE!!! XD
Nie wiem jak wy ale ja durzo się z niego śmiałam z mamom.
W dzisiejszej notce chciałam wam zaprezentować mój talent.













NIE KOPIOWAĆ!!! SAMA TO ROBIŁAM PRZEZ AŻ 3 MINUTY! -.-
wiecie, że jak ktoś to skopiuje to go podam do sondu? Wtedy zapłaci 1000 zł. Jakieś dzieci, co pewnie zazdroszczo...
Ale rozumiem, jeśli ktoś zazdrości :) Dlatego przygotowałam dla was specjalne warsztaty. Jeden kurs rysowania na paincie albo jesli ktos ma to na photoshopie (ja nie mam, ale wszystko o nim wiem) kosztuje 11 zł. Prześlecie mi pocztą, tu mój adres, którego na pewno nikt nie wykorzysta:
ul. Teńczowa 
3 m. 14
10-123
Police
A teraz chyba muszę dać wam coś o littlestpet schob.
aha, jeszcze coś! Po lewej stronie bloga jest sonda o tym, jak dodac sądę. zaznaczcie którąś z opcji, bo nie mam pojęcia, którym sposobem to zrobić ://

dzisiaj o osobach, które udawają, że znają się na petszobach.
powiem jedno:
ŻAAAAAAAL.PL
JEŚLI NIE ZNASZ SIĘ NA TYCH SŁOTKICH FIGURKACH NIE ZAKŁADAJ O NICH BLOGA, bo to mnie wqrza. Jestem dzieckiem XXI, a te są zwykle mądrzejsze od takich z XX. Jakaś głupia 13-latka dzisiaj skomentowała, że mój blog jest głupi. Dała link do swojego, który niby był taki porządny... Ale to nieprawda.  Też był głupi. Po pewnych rozmyśleniach pomyślałam, że ona też jest głupia. Tylko nie wiem, na jakim stopniu głupia, ale pewnie na durzym!

Pewnie tak samo nie zna się o petkach ta PETPOINT! Dzisiaj paczałam na jej bloga. Zgroza -.-
1. Pisze długo i jej wogule nie rozumiem.
2. Ma za durzo wyświetleń, pewnie sama je sobie nabijała!
3. Obserwatorzy to tak naprawdem kilka kont jej taty i dziadka, ewentualnie babci, bo nie wiem.
4. Wymyśliła sobie takie coś, że podróbka Blythe morduje biedne zwierzątka!
Powinni o niej powiedzieć w wiadomościach, zanim jakieś dziecko jej serio uwierzy. I sie też nie zna, a o tym właśnie nasz dzisiejszy temat był.

To wszystko na dzisiiaj :** Niedługo postaram się dodać nowy post.
Tag. Nowy.\Dobrze słyszeliście, tag, tag! ;D
Pozdro dla wszystkich moich fanów, piszcie komentarze i dupstrykujcie czy jak to tam sie pisze mój kanał na Bloggerze :*
Baj!


















OMG... XD

23 komentarze:

  1. Plz, nawet nie mów. A takich blogów jest sporo D: Wpadnij do mnie, bo dużo notek już było.
    ~LpsSąSuper z littlest-pet-shop-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. LOL. Dobre. Mi się po prostu żal takich dzieci robi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... Miejmy nadzieję, że kiedyś zmądrzeją.

      Usuń
  3. O ja nie mogę! Myślałam, że posikam się ze śmiechu. :D
    A Ty masz świetnego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, cieszę się :DD
      Dzięks. Wpadaj częściej, bo w następnej notce konkurs dla obserwatorów bloga ;)

      Usuń
  4. Uśmiałam się jak nie wiem. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. "Sonda o tym, jak dodać sondę"XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha xD Leżę i nie wstaję. Kocham tę notkę <33 I pozdrawiam wszystkie dzieci, którym poświęcony jest ten post.
    -----
    nasze-zwierzaki-lps.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, pozdrawiamy i łączymy wyrazy współczucia :D
      ---
      Już sprawdzam bloga :)

      Usuń
  7. daj mi link na bloga tego dzieciaka
    Izula04

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnego linka. Nie zapisuję sobie takich blogów xD

      Usuń
  8. świetny blog :) obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne :) Obserwuję , po cichu liczę na rewanż ;-)

    http://aleksandraablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Julka ^^
    Makabra ...
    Ta dziewczynka kazała nie kopiować jej 'pięknego' obrazku, a ty go skopiowałaś ! Uważaj, bo poda cię do sądu xd
    Z poważaniem,
    Twoja przyjaciółka Amzi, która wreszcie zgodziła się tu wejść xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, skopiowałam swój własny obrazek! D:
      Boję się, ile będę chciała od siebie kasy w tym sądzie...

      Usuń
  11. ,,nie zakładaj o nich bloga bo to mnie wqrza"
    Jaka panna!
    ,,kibel_nielubiemOli"
    Haha ale się uśmiałam z tego nicka xD
    A tak wgl to wiem że to ty wymyśliłaś :3
    Fajny blog, będę tu częściej wpadać.
    applebloom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie próbowałam to powiedzieć w komentarzach XD
      Dziękuję;)

      Usuń
  12. HahahahahahaXD

    OdpowiedzUsuń