środa, 19 września 2012

9. Nowości

Wiecie co - jednak nie będę pisać dalej "Losu Gigolosa" :( Było przy tym poście wiele miłych komci, jednak nie chcę mi się pisać czegoś tak dziecinnego. Ale... coś za coś :D
Czyli wymyślę coś nowego. Co takiego? Piszcie! Ma to być przede wszystkim oryginalne i ciekawe! Czekam na wasze odpowiedzi.

A jak na razie organizuję komentarzową sondę (parę pytań dot. blogów (jak na razie mam tylko ten)
1. Czytaliście by mojego drugiego bloga o metamorfozach na stardoll i by się tam zgłaszałyście?
a) Oczywiście - mam stardoll/założę je sobie, poczytam bloga i najwyżej się zgłoszę
b) Nie, nie interesuję mnie to
c) A co to jest?

2. Chcecie więcej porad o LPS (jak np. gdzie przechowywać petki), tłumie? :D
a) Taaak! xD
b) Buuu, nie!
c) <Obojętność> ;p
PS: Dajcie mi na nie pomysły :)

3. Ponieważ mam lustrzankę... interesowały by was zdjęcia moich petków np. na tle natury? :D
a) Tak! Pewnie będą piękne
b) Nie, to nie jest oryginalne, a zresztą po co
c) Obojętnie mi to

Dzięki! ^^


DECYZJA ZOSTAŁA PODJĘTA!!!
Dzięki za głosowanie ^^ Pokierowałam się waszymi radami, ale też trochę pomyślałam sama, więc:
1 - Tylko ten blog jest koffany, więc żadnego innego nie będzie! :D
2. Oczywiście, porady będą - mam już na nie pomysły!
3. Zdjęcia na pewno w między czasie się pojawią :)

13 komentarzy:

  1. Wiesz co, ja nie wiem co to stardoll, więc nie wiem czy będe wchodzić. Masz lustrzankę? Świetnie :D Takie zdjęcia będą na pewno super, a jak zrobisz lustrzanką to będzie git ^.^ Sprawdzone xD Aha, i czy chcę porad lps? Oczywiście ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pierwszego spoko, a co do trzeciego - dzięki za poradę. Jestem już pewna by to zrobić :)

      Usuń
  2. 1b
    2c
    3a

    Dzięki za pokazanie mnie w "to obserwuję"<33
    Bd odwiedzać Twój blog

    Pozdro :D
    BM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dzięki za udział w ankiecie! ;D A ty na to zasługiwałaś - myślę, że zawsze będziesz po mojej prawej stronie

      Usuń
  3. Jakby co ta "Julia" to ja z drugiego konta, tylko nie chciało mi się wylogować na to ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. 1b -,- A pozostale a :) Ja gram tylko na msp czyli moviestarplanet

    OdpowiedzUsuń