czwartek, 26 lipca 2012

2. Moje drzewo genealogiczne LPS


Już od dawna prowadzę drzewo genealogiczne LPS :). Oryginalny pomysł, więc proszę go nie ściągać xD.
Są tam wszystkie moje LPS, oprócz łasiczki-zawieszki, która dołączy do Wężusia :). Łasiczka nazywa się Frytka xD. W moich planach jest tak, że Frytka zakocha się w Wężusiu i się ożenią, ale ożenią tylko dlatego, że na drzewku takie info się zmieści xD. Połączę ich bordową krechą xD.
Zawsze, gdy kupuje nowe LPS muszę "doczepić" ich do drzewa, po czym są już z innymi rodziną. Ściśle się tego trzymam. Gdyby zabrakło miejsca, powiększę po prostu obrazek o białe pikselki... 

Zalety:
- mam wszystko poukładane
- wiem, jakie mam LPS
Wady:
- trzymam się tylko tego, nie ma już miejsca na wyobraźnię i nie potrafię bawić się już inaczej, niż na drzewie genealogicznym

Jak widzicie proste, ale dające wiele informacji. Wiem, że popełniłam błąd pisząc "Soffy", a nie "Sophy" czy coś, ale trudno xD. A ten napis grubość ok. 6 itp. to moje informacje dotyczące napisów, nie patrzcie na nie xD. Jeżeli chcecie powiększyć obrazek kliknijcie na niego.

1 komentarz: