piątek, 31 sierpnia 2012

5. Dzień Blogów

Dziś 31, tak? Większość kojarzy to z końcem wakacji, ale nie ja! No dobra, właściwie też to tak kojarzę, ale nie o to chodzi xD Dziś jest Dzień Blogów! Osoby, które wiedzą o tym wyjątkowym dniu muszą się zabrać do roboty. Ja również postaram się przygotować dla was jakieś posty, w zamian za to, że tak jak by zasubstrykujecie (jak to się piszę? xD), czyli zaobserwujecie mojego bloga. Dzięki temu wchodząc na swoje konto tutaj, będziecie mogli zobaczyć, czy napisałam jakieś nowe posty i jakie. Dobra, żartuję xD Ale miło by było. Po za  tym:
1.Jeśli nie wierzycie w ten superdzień to kupcie sobie nowy numer Bravo, gdzie piszę to w kalendarzyku :D
2. Możecie się reklamować, bo przyjmuje to z otwartym, miłym sercem (^^), ale nie przesadzajcie.
3. Głosujcie w ankiecie, na jaką ocenę zasługuje blog.
4. Po prawej pojawiła się nowa opcja mówiąca, jakie posty tu są najczęściej przez was oglądane. Spojrzyjcie! :p

Nim nacisnę te "naciski" (xD) na których piszę "opublikuj", to pokażę wam petka, który będzie mnie dziś motywował do dalszego działania. (pipirirpi pipi pi, pipiripi pipi pi, pi, pi tiuuuu!!! xD) Oto ona - kotka Deval!!! Deval właśnie stała się pełnoletnia. Czuwa nad wieloma blogami o petkach - by nie były obrażane ani zaniedbywane. Umieszczając ją na swoim blogu dajesz mu szczęście. Ja tak zrobiłam, zrób i ty!

A tak ogólnie to cudna, nie? ^^ Nie mam jeszcze takiego modelu LPS.

4 komentarze:

  1. Fajny blog, zapraszam na mój: about-lps.blogspot.com - skomentujesz ?
    + obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękiii :D Zajrzę na Twój blog, a jak będzie superaśny to najwyżej odwdzięczę się tym samym. W nagrodę pisze się już post o przechowywaniu petkó :)

      Usuń